Automatická deaktivace karet v Google Pay

kajicek94

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Zdravím :)
mám telefon Xiaomi Mi 9T a již od začátku jeho používání mám problémy s aplikaci Google Pay. Po autorizaci dvou debetních karet (Creditas a Česká spořitelna) se po několika dnech sami deaktivují (bez žádné hlášky) a musím se znovu autorizovat pomocí CVC a klíče SMS. Řešil jsem to s bankou Creditas, ale ti mi řekli, že požadavek na deaktivaci přišel od spol. Google, to stejné řekla Česká spořitelna a přiložili kontakt na jednoho pána z Google, který má na starosti G Pay. Napsal jsem mu, založil ticket a vyšlo najevo, že má aplikace interní bug. Řeší se to přibližně 2-3 měsíce, prý mám čekat, že intenzivně pracují, to tvrdí i EN chat od G Pay, ale nikdo na moje e-maily ohledně stavu nereaguje, aplikace je stále vadná. Spol. Google si musela všimnout, že tento problém existuje, jelikož v samotných recenzích pod touto aplikací se objevují komentáře, jenž zrcadlí můj problém, dále je to např. na redditu, MIUI CZ/SK fóru atd.
Je možné, abych situaci teď nějak vlastními silami nějako vyřešil? Resp. než se opraví bug, tak aplikaci nějak "nastavil" či něco podobného, aby fungovala, prosím?

Předem Vám děkuji za odpověď,
kajicek94

Aleš Baláš

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Zdravím.
Mě to funguje na 100% správně. Viděl bych ten bug možná tedy v souvislosti se dvěma kartami. Já mám jen jednu. Ovšem pokud jste dohledal tento problém a je všeobecně známý, na úrovni uživatele se s tím asi nic dělat opravdu nedá. Jen čekat na opravu.