Uzamknutí telefonu pomocí Googlu

MartinaM

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Ahoj,

mám prosím na Vás dotaz. Před pár dny jsem zapomněla heslo od svého Samsungu S7. Nemám účet Samsung a tak když jsem našla návod, jak změnit heslo displeje přes googlu, vrhla jsem se na to. Přešla jsem do správce zařízení - uzamknutí telefonu - nastavení nového zámku displeje. Bohužel se však telefon uzamknul ale nové heslo se nenastavilo. Vyskočila hláška, že nové heslo nemůže být nastaveno, protože již v telefonu byl zámek obrazovky.

Teď se na Vás obracím s prosbou, jestli víte, jak bych mohla zrušit přes google uzamknutí toho telefonu. Zkouším různé varianty toho hesla a dělám vše proto, abych nemusela nechat udělat v Samsungu hard reset, ale četla jsem, že v případě uzamknutí od googlu se může stát, že to uzamknutí i po hard resetu na tom zůstane.

Nevíte prosím někdo, jak bych se z této situace mohlat dostat? :( Jde mi primárně o to, abych nepřišla o fotky, které jsem si v telefonu nechala v paměti telefonu a ne na paměťové kartě.

Předem moc děkuju za odpověď!!!

Vojtěch Káně

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Bojím se, že pokud nepomůže správce zařízení Google, nebo jste neměla nainstalovanou jinou obdobnou aplikaci (třeba mobilní antivirus, většina umí vzdáleně změnit zámek obrazovky), bez factory resetu se neobejdete.