Premisteni slozky pro Google Disk

Miloš Šmíd

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Dobrý den,
pokoušel jsemse přemístit synchronizační složku Backup and Sync Google Disk z C:\Users\Uzivatel\Google Disk na D:\Dokumenty - jde o systémovou složku, kterou jsem si přemístil včetně obsahu na toto místo.
U synchronizačního programu pro DropBox to jde ...
Zkoušel jsem najít nějaký návod na internetu, něco jsem našel na diskuisi Zive.cz, ale návod byl asi k starší verzi synchronizačního programu Google Disku.
Děkuji. Miloš

dokola

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Tam ale není problém s přemístěním složky...já  to mám běžně na D:\PROFIL\CLOUD\googledrive. Podle mne už při instalaci (možná to je skryté, ale určitě to tam je. dodatečné přemístění je lepší řešit smazáním, nainstalováním a správným umístěním.