Nefunkční web aplikave google disk

martin....@zsvk.cz

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Zdravím, omlouvám se, že to píšu sem,ale nenašel jsem vlákno o disku.
Mám problém-ve škole jedeme na google apps. Studenti mají účty, kantoři mají účty a všechno do minulého týdne fungovalo jak má. Tent týden se někde něco pokazilo a google disk přes prohlížeč se přestal automaticky aktualizovat. Popíšu vám situaci:
Jako kantor si vytvořím u sebe složku " Angličtina 8 .třída" - tuto složku nasadílím žákům osmé třídy s tím, že oni si zde vytvoří složku se svým jménem, ve které mi dále zpracovávají úkoly. Do minulého týdne fungovalo vše bez problému. Tzn- otevřel jsem si "můj disk" , "angličtina 8. třída", složku se jménem žáka a hned jsem viděl jeho práci. Teď to přestalo fungovat. V prohlížeči, v pravé části webu v kolonce aktivita vidím, že žák nahrál nebo vytvořil soubor,ale jeho složka ten soubor neobsahuje. Pomůže aktualizovat prohlížeč- v tu chvíli tam soubor naskočí. Tento proces,ale musím udělat u všech žáků -tedy otevřít dvacet složek a každou zvlášť aktualizovat. Co je špatně?
zkoušel jsem různé prohlížeče a všude stejné...
Zvláštní je, že v aplikaci disk, kterou mám nainstalovanou v počítači se zobrazuje vše korektně...
Poradíte?
Díky.

Janek

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Zkusil bych ještě vymazat cookies pro drive.google.com

Zkusil jste se k souborům dostat přes volbu Nejnovější?

Občas se podobné problémy vyskytují, zkuste případně nahlásit chybu. V přehledu chyb bylo upozornění na řešení některých problémů na Google Drive před 11 dny. Pokusím se zjistit podrobnosti.

martin....@zsvk.cz

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde

Dobrý den, děkuji za radu, ale obávám se, že smazáním cookies si nepomůžu. Tento problém se mi děje na jakémkoliv počítači a jakémkoliv prohlížeči, kde jsem se přihlásil a zkoušel to...
Spíš se bojím, aby to nebyla nějaká systémová chyba našich GOOGLE APPS...
Cigánik

Martin Bugner

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Díval jste se do nápovědy? https://support.google.com/drive/answer/2375083?hl=en&ref_topic=2375186&vid=1-635802790894460254-4071566282

martin....@zsvk.cz

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Dobrý den, děkuji za reakci. Bohužel link, který jste poslal se týká složky google disk nainstalované v počítači a tady problém není. Problém je skrze webový prohlížeč, který neaktualizuje složku disk - nezobrazuje nové soubory. Musím vždy otevřít složku a pak aktualizovat prohlížeč, aby se mi zobrazili nové soubory, které žáci vytvořili. Což je sakra divné, když to dva roky fungovalo normálně- tedy, že disk v prohlížeči automaticky zobrazoval nové složky...

Martin Bugner

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Ještě jedna otázka: Používáte již nový Google Disk, nebo ještě ten původní?

martin....@zsvk.cz

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Používám nový disk. Jsem z toho špatný. Jede mi na tom celá škola a dovedu si představit starší kolegy, kteří s tímto bojují, jak jim zase poteče voda na mlýn, jak je to hloupé, nefunknčí a zbytečné...

Martin Bugner

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Jste-li správce Google Apps účtu, zkuste se ještě podívat v Administraci na: Aplikace > Google Apps > Disk > Nastavení sdílení... Myslím, že tam by mohl být zakopaný pes ;)

martin....@zsvk.cz

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Hledal jsem,ale nevím co tam najít. Dle mého je vše nastavené správně - a hlavně- do nastavení jsem za poslední dva roky nešel...

Martin Bugner

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Já tam zahlédl něco týkající se aktualizace.
Jinak se omlouvám, nemám jak ověřit Vaše nastavení. Je možné, že po update na novější verzi systému došlo ke změnám.