Rozšíření pro chrome

Requiem

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde

Ahoj, chtěl bych Vás požádat o radu, mám vytvořit rozšíření pro google chrome ve kterém si budu libovolně měnit Fingerprint browser (otisk prohlížeče). Podařilo se mi vytvořit rozšíření, které po zapnutí změní UserAgent na libovolnou hodnotu, tím, že odchytí hlavičku a změní hodnoty před odesláním, soubory jsou zabalené v příloze.

Můj problém spočívá v tom, že po zapnutí funkce na odchycení hlavičky a změny UserAgenta nemohu tuto funkci vypnout nebo měnit hodnoty UserAgenta.

Rozšíření funguje jako Browser action, když kliknete na ikonu, zobrazí se popup.html s výběrem jakou hodnotu UserAgentu potřebujeme (Chrome nebo Firefox) a dvěma tlačítky, tlačítko „Spustit“ má funkci spuštění odchytávání hlavičky a změnu UserAgent na zvolenou hodnotu v popup.html.

Tlačítko „Vypnout“ by mělo mít funkci vypnutí funkce odchytávání hlavičky a vrácení hodnoty UserAgent do původní (defaultní) hodnoty před zapnutím rozšíření. (Toto tlačítko nefunguje)

Zde je adresa pro kontrolu, zda je rozšíření úspěšné: https://panopticlick.eff.org/

V programování v javascriptu a rozšíření pro chrome nejsem moc znalý, spíše „samouk“, proto přivítám jakýkoli návrh na řešení a v případě vyřešení tohoto problému jsem ochoten nabídnout i finanční odměnu.

Předem děkuji.

useragent change.rar