základní filtr

Art

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Zdravím,
věděl by někdo poradit jak změnit rozsah filtru vdocs.google?
Klasické filtry kdy si každý účastník zapne sám jsou v pohodě ale jedná se mi o nastavení filtru který mám přímo ve sloupci a má tam i značku, navíc je zapnutý stále a i tak se všem zobrazuje.
Už nevím jak se mi ho podařilo udělat před lety a teď jak jak se přidávají řádky tak už nedosáhne. Dokonce ten sloupek je ohraničen pokud kam až sahá jeho rozsah. Chycením rohu a přetažením dolu to natáhnout nejde.
Dík za radu Zd.
rozbaleno.PNG
Výstřižek.PNG

Art

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde

Dne sobota 15. června 2019 10:31:23 UTC+2 Art napsal(a):
ohraničeni.PNG

Cejvik

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
DD,
menu Data - Pojmenované rozsahy a upravit?

Dne sobota 15. června 2019 10:31:23 UTC+2 Art napsal(a):
Zdravím,

Art

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Bohužel to není ještě ono.....at sem šel na jakékoliv okno tak nikde tento rozsah není nastaven pouze když skočím na levé horní okno tak tam je rozsah celého listu což je správně ale jak měnit rozsah toho ohraničeného okna netuším.

Vojtěch Káně

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Pokud vím, tak to nelze jinak, než filtr zrušit a nastavit znovu na správném rozsahu.

Art

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
To mě napadlo už dávno jenže problém je že ten aktivní filtr co funguje a vsichni vidí co pustí nikde nefiguruje stačí ho vypnout a už nejde zapnout i když ikona filtru je podbarvená takže to zapínáme krokem zpět pokud ho potřebuji na krátko vypnout, to je jediná cesta. Navíc každý nový filtr co vytvořím se připíše do seznamu a ten neviditelný je kolonka žádný. Napadá mě jestli se za nějakou dobu nemohli změnit nějaká práva a já ted nevidím co jsem viděl dříve?

Dne neděle 16. června 2019 23:02:28 UTC+2 Vojtěch Káně napsal(a):
nové.png