zapnutí Aktivita vyhledávání a prohlížení internetu

Daniel Dražan

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Mohl by mi někdo poradit s Googlem ? Nejde mi zapnout historii vyhledávání. Viz přiložené screeny. Posuvník u zapnutí historie vyhledávání se hned vrací do polohy vypnuto (a v závorce je napsáno "pozastaveno"). Nejde to nastavit ani v PC, ani v telefonu. Díky moc, pokud na to někdo přijde.

Nastavení v PC 1.png
Nastavení v PC 2.png
Nastavení v telefonu 2.png
Nsatevní v telefonu 1.png
Screenshot_2015-10-15-16-32-39.png

Martin Bugner

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Píše Vám to obrázek Nastavení telefonu 2. Kontaktujte administrátora svého Google Apps účtu ;)