Ir al primer mensaje no leído

Vi Pa

no leída,
31/05/2018, 9:55:34 a. m.31/05/18
para DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Dobrý den.
Máte prosím někdo zkušenost se synchronizací složek mezi počítačem a Diskem Google? Rád bych pomocí aplikace backupandsync (Zálohování a synchronizace) udržoval aktuální složku ve stolním počítači a na notebooku. Ale každý z nich mi na Disku vytvoří svou vlastní ("Můj model Notebook" a v něm složku synchronizovanou s notebookuem a "Můj model Počítač" a v něm složku synchronizovanou s počítačem), takže ve finále je tam složka i se všemi soubory dvakrát. PC si synchronizuje svou složku na Disku, Notebook zase svou. A nedaří se mi nastavit, aby PC i notebook prováděl synchronizaci s jednou a tou samou složkou.
Prosím, umíte někdo poradit, jak na to?
Díky.

liborjandus

no leída,
1/12/2018, 6:11:55 a. m.1/12/18
para DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
I mě by tohle zajímalo. Už třeba jen proto, že jsem si musel po deseti letech přeinstalovat PC, doplnil ho o SSD s čistou instalací atd... To není důležité. Ale měl jsem udělanou zálohu Fotek na disk Google a teď po přeinstalaci potřebuji nějak nastavit například, že záloha na Google drive složka  /Počítače/Desktop/Obrázky = složka v počítači na disku D:/Obrázky atd... V podstatě aby mi i po přeinstalaci dál pokračovala synchronizace té složky s obrázky.
Je to vůbec nějak možné nastavit? Nebo mám smazat Původní počítač z Google drive  a nechat znova zálohovat příslušné složky cca 90 GB. Posledně se mi to synchronizovalo asi týden v kuse .... Což se mi nechce zase znova podstupovat.
Nevíte někdo jak na to?
Děkuji

Dne čtvrtek 31. května 2018 15:55:34 UTC+2 Vi Pa napsal(a):

Miloš Šmíd

no leída,
3/05/2020, 6:19:54 a. m.3/05/20
para DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Dobrý den,
myslím si, že tohle jde docela dobře Google Disk naučit, vybrat kontkrétní složky z Vašeho počítače, ale dělá se to při instalaci backupandsync - tuším odkaz Další možnosti, často se přehlídne. Když to nenastavíte, tak to vezme celý počítřač, resp. Dokumenty, což vám poměrně asi hodně naroste velikost dat v úložiššti - zdarma je 16 GB. Mně se zdá, že vůbec po nainstalování toho synchronizačního softwaru se nějak podezřele najednou zvedne velikost využitého úložiště, alespoň já mám takovou zkušenost, ale může to být tím, že to synchronizuje Dokumenty.
Mně vadí, že se nedá změnit umístění složky se synchronizovanými složkami, uložené přímo na Google Disku - na webu, nebo alespoň já to neumím, a proto jsem se také dneska tady zeptal a třeba mi někdo odpoví.
Vůbec mi vadí, že se nedá na rozdíl od DropBoxu moc vstoupit do Nastavení synchronizace tohoto softwaru ....(?!). Třeba někdo poradí.
Doufám, že jsem i já vám trochu poradil.
Nemusíte odinstalovávat, stačí znovu spustit instalaci a nastavit si ty složky, které chcete synchronizovat.
Pěkný den přeje Miloš

Dne čtvrtek 31. května 2018 15:55:34 UTC+2 Vi Pa napsal(a):
Dobrý den.
Responder a todos
Responder al autor
Reenviar