Odcizený google účet? Nebo ne? Záhada...

Jiří Kaplan

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Zdravím,

mám na google dva účty. První, ten kterého se týká můj problém je dřívější a je na emailovou adresu @stream.cz (patřící pod Seznam.cz). Tento druhý mi vznikl až později, když jsem začal vlastnit Android zařízení a chtěl Gmail a Google Play atd...

Dnes jsem měl důvod přihlásit se ke svému prvnímu účtu. Zadám emailovou adresu a objeví se chybová hláška:  "Váš účet Google nebyl nalezen. Zkuste to znovu" eventuálně "Je nám líto, ale Google tuto emailovou adresu nerozpoznal". Měl jsem na tomto účtu několik veřejných videích na YouTube, ale hlavně ze dřívějška fotky a videa v Google Picasa, které nemám jinde zálohované a nemohu se k nim dostat...

Vzpomněl jsem si, že jsem tento rok emailem posílal kamarádovi soukromý odkaz na video v Google Picasa, tak jsem ten email dohledával, abych zjistil, jestli tam ty videa jsou. Zjištění je, že galerie se otevře ale video přehrávat nejde.

Snažil jsem se také dohledat svůj profil na YouTube, ale pod svým jménem jsem ho nenašel, takže jsem si zprvu myslel, že mi třeba účet odstavili, že jsem porušil nějaká autorská práva a snažil intenzivně využít formuláře pro obnovení.

Šok ale nastal, když jsem zadal do vyhledávače titulek jednoho ze svých videí. Našel jsem všechny svá videa, ale ne pod svým jménem jak tomu bylo předtím ale pod jménem "Dario Lundblad" !!!! Jak je to možné ??? Poraďte mi prosím, co mám dělat? Nenašel jsem do Googlu jediný telefon nebo email na technickou podporu.

Všechny pokusy přes formuláře vedou k výše uvedeným hláškám. Jeden email (pravděpodobně od googlu automaticky generovaný) mi přišel:

Váš účet jsme zkontrolovali a ověřili, že je stále aktivní. Mělo by tedy být možné přihlásit se jako obvykle ....atd a odkazy na další formuláře, které vedou jen k výše uvedeným hláškám.

Děkuji Jirka

oxma

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Ahoj, mam uplně stejný problem. Muj účet není nalezen, jmeno youtube učtu je změněno, ale emaily mi chodi na stejný učet, který google nenašel (když někdo da like, okomentuje). Vyřešil jste to nějak? Děkuju.