Mnohonásobné ukládání na Disku

Ondra Michálek

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Ahoj,

začal jsem používat Google Disk, ale mám problém s tím, že soubory, které používám, se mi uloží vícekrát. Například si tam vložím excel, používám ho a když složku znovu otevřu, mám ho tam třeba třikrát v různých stádiích práce, takže musím vždycky hledat ten aktuální. Kde dělám chybu? Děkuji.

Vojtěch Káně

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Nazdar,
v tomto popisu nevidím nic špatného. Zkusil bych, jestli se chyba projevuje i u nativních souborů Google Drive (Dokumenty, Prezentace, Tabulky...)

Ondra Michálek

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Je to hrozně nepraktické, soubory se pak strašně násobí a nevím, který je aktuální, obzvlášť, když to jsou důležité pracovní tabulky a já nevím, kde přesně jsem změnil jakou buňku. Dříve v práci se mi tohle nestávalo. Prostě tam byl uložený jen jeden aktuální soubor.

Vojtěch Káně

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Nejspíše jsme si špatně rozumněli. Já neříkám, že toto chování je v pořádku, jen tvrdím, že v popisu, co jstě dělal, není zjevná žádná chyba.
Pochopil jsem, že se vám to děje u souborů Microft Office, zkuste, jestli to platí i pro nativní formát Google Drive