Зустріч No. 9. ... веб дизайн??

1 view

Pendyshchuk Maxym

to Academy
ну що, де обговорення настурної теми? :) Як сьогодні стало відомо,
вона буде повязаною з веб дизайном... і як ми сьогодні мали змогу
переконатися, тема достатньо розмита, торкається надто великої
кількості речей. Як я вже зрозумів це буде лекція від нас, деталі
уточню і думаю Ліана їх тут черкане своїми рученятами саменька ;)

від мене питання стосовно того що ж насправді цікаво почути від нас
викладачам, з якими проблема стикаються при викладанні матеріалу, чи є
щось, що було б цікаво почути від тих, хто безпосередню програмує
клієнта, думає про зручність використання, війну браузерів... коротше
кажучи, щоб не було "галопом по європах", а доцільно, корисно та
цікаво. А то інакше ми не вкладемося і в день :)

lina.shishkina

to Academy
Цитирую Андрея Барткива :
"На рахунок веб дизайну, знову ж таки виходячи із потреб сьогодення,
підтримка всіх сучасних браузерів є стандартом. Сучасні веб проекти
також вимагають знання JavaScript з оптимізацією швидкодії, чи знову ж
таки підтримка всіх сучасних браузерів
Якщо говорити про більш просунуті потреби, так це search engine
optimization. Адаптація сторінок для пошукових систем. "

конец цитаты.

Pendyshchuk Maxym

to Academy
:)
ти, я та Андрій - всі ми разом крутимося в одних стінах, працюємо над
одними проектами і бачимо наші потреби/проблеми/вузькі місця... все,
що процитовано, начеб то і саме собою зрозуміло, хотілося б думку
викладачів ВУЗів почути...
Два роки тому я вів лекцію по JavaScript для студентів академії, ми ще
тоді і usability зачепили... в сумі моя лекція протривала 4 години,
дехто ще зі мною по місту після лекції походив і ще певні речі
вивідав... І то був лишень скрипт (ніяких синтаксисів, основ, лише
професейні речі; хто не знав скрипт - міг це самотушки
проштудіювати).
Тепер є перша "цитована" думка стосовно щонайменше 3 тем які варто
охопити... ні, для мене то не проблема "проговорити" знову 4-5 годин,
але хотілося б викласти максимально потрібні речі ;)

lina.shishkina

to Academy
Как идея - может мы эту лекцию проведём в стиле "поделиться опытом" ?
сделать презентацию как оглавление тем для обсуждения, а лекцию вести
сев за ноут и проецируя действия в IDE на проектор(порефакторить какой-
то JavaScript)? можно взять какой-то из наших проектов и посмотреть.
Найти скриншоты как было и как есть сейчас (например, по дизайну-
юзабилити).
ну идею следует развить, проработать и покритиковать ;)

Pendyshchuk Maxym

to Academy
буде дещо нуднувато, тому що в такому стилі гарно проводити тренінг,
щоб навчити скрипту. Плюс часу займе багато. Думаю, так як
представники ВУЗу мовчать, то залишаємо формат/матеріал за собою.
Завтра поділюся своєю ідеєю, будемо щось спільно розвивати :)

П.С. вибачення за пропуск мітингу з цього приводу, але розсилку листа-
повідомлення варто було добивати :)

lina.shishkina

to Academy
Привет!

Презентация на сайте http://d-n-y.academy.cv.ua/process

Там есть пару слайдов на которых написаны буковки ТВА(To Be Added).
Ничего сверхестественного там добавлено не будет, просто информации по
данным пунктам много и её надо немного ужать/формализировать/
детализировать/кристализировать.

Если я ошибаюсь, Максим меня поправит.

Andrew Daskaliuk

to Academy
Щкода що мене не дубе на цій презентації.
Дуже хотілось би побачити реакцію залу.
Мени особисто сподобалось з точкі зору профана :-)

lina.shishkina

to Academy
Привіт!

презентацію на сайті оновлено - додано обіцяні слайди.
Нагадую, що зустріч сьогодні перенесено на 16:00 !!!

До зустрічі.

lina.shishkina

to Academy
Встреча состоялась.
Хотелось бы услышать отзывы или какой-то короткий отчёт об увиденном/
услышанном/рассказанном для тех кто не смог присутствовать на встрече.

Заранее спасибо.

Pendyshchuk Maxym

to Academy
І на кого це ти натякаєш?)

Pendyshchuk Maxym

to Academy
Вибачаюсь, що лекція отримала надто технічну спрямованість, наступного
разу потрібно буде шукати інші підходи :)

На прохання пана Чернова Володимира Макаровича викладаю тут список
рекомендованої літератури по даній тематиці:

--------------------
JavaScript:
1) "JavaScript Bible", Danny Goodman, 2010 (7th Edition)
http://www.amazon.com/JavaScript-Bible-7th-Danny-Goodman/dp/0470526912/ref=sr_1_4?ie=UTF8&s=books&qid=1262109541&sr=8-4
не може не порадити дану книгу, як найповніший довідник по скрипту. На
даний момент є шосте видання книги (2007 рік), але вже не так довго
чекати на наступне (якщо маєте час :)

2) "JavaScript. Programmer's Reference", Alexei White, 2009
http://www.amazon.com/JavaScript-Programmers-Reference-Wrox-Programmer/dp/0470344725/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1262110151&sr=1-1
з даною книгою ще не знайомий особисто, але бачив наповнення, можливо
добра альтернатива попередній, біблії, але також містить багато про
нові технології (думаю що версія біблії, що на підході, теж міститеме
таке)

3) "Professional JavaScript for Web Developers", Nicholas C. Zakas,
2009 (2nd Edition)
http://www.amazon.com/Professional-JavaScript-Developers-Wrox-Programmer/dp/047022780X/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1262109804&sr=1-1
не лякайтеся слова "професійний" у назві книги. Воно не означає, що ви
повинні бути професіоналом, воно означає, що ця книга для вас, якщо ви
таким бажаєте стати.

4) "Pro JavaScript Design Patterns", Ross Harmes and Dustin Diaz, 2007
http://www.amazon.com/JavaScript-Design-Patterns-Recipes-Problem-Solution/dp/159059908X/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1262110653&sr=1-1
книга про те, як основні архітектурні шаблони реалізовуються на
скрипті

5) "Pro Javascript RIA Techniques", Den Odell, 2009
http://www.amazon.com/Pro-Javascript-RIA-Techniques-Presentation/dp/1430219343/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=books&qid=1262110393&sr=1-3
"багатий" інтерфейс користувача і що для цього потрібно знати зі
сторони скрипта...

PS. не можу порадити жодної книги на рос мові (рос автора, чи
переклад), дійсно професійних книг по скрипту я ще не бачив. З
вищенаведених лишень біблія перекладається, але з запізненням...
PPS. Всі книги мають чимось однаковий матеріал, а чимось
відрізняються. Біблію раджу у будь-якому випадку мати, там дійсно
прекрасно систематизований скрипт. З решти мабуть порадив би в першу
чергу профешинал джаваскрипт (або остаточне рішення приймав би після
виходу нової версії біблії, щоб знати що ж туди ввійшло) Але у будь-
якому випадку, біблія поки що не містить професійних технік
програмування на скрипті (це просто довідник по мові)
PPPS. "JavaScript Performance Rocks" від Thomas'a Fuchs'a - дана книга
ще не вийшла, у мене є її бета версія, на основі чого можу сказати, що
в ній коротко описані різноманітні техніки, які тимнеменше не
відрізняються описаних в вищенаведених книгах, але.. це бета версія
(для ознайомлення) і вона містить в декілька разів менше сторінок аніж
оригіна, що готується до друку. Тому є думка, що все найцікавіше
залишили на останок :) і дана книга можа представляти собою збірник
цікавих технік.

HTML / CSS
1) http://www.csszengarden.com/
унікальний сайт, який містить одну сторінку і різні варіанти дизайну
для неї. Впринципі достатньо по ньому полазити і почитати css-ки для
розуміння того як правильний підхід до структури сторінки впливає на
легкість зміни дизайну

2) http://www.quirksmode.org/
Сайт містить інформацію про те який браузер що підтримує

3) http://habrahabr.ru/
Багато статей на різну тематику, у тому числі і з дизайну, і по
зручності...

PS. книги як такої я взагалі не можу порадити, оскільки ще не
зустрічав нічого дійсно неповторного. Повного довідника по CSS я ще
теж не бачив...

Оптимізація / прискорення швидкодії:
1) "Разгони свой сайт", Николай Мациевский, 2009
http://www.ozon.ru/context/detail/id/4400714/
більшу частину матеріалів з книги можна знайти тут http://webo.in/
чернетки можна скачати тутечки http://speedupyourwebsite.ru/books/speed-up-your-website/

2) "Реактивные веб-сайты", Николай Мациевский, 2010
Дана книга - це продовження попередньої книги, її "друга частина".
на озоні її ще не видно, проте чернетки можна скачати з сайту
автора :)
http://speedupyourwebsite.ru/books/reactive-websites/

3) "High Performance Web Sites", Steve Souders, 2007
http://www.amazon.com/High-Performance-Web-Sites-Essential/dp/0596529309/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=books&qid=1262108757&sr=8-3

4) "Website Optimization", Andrew B. King, 2008
http://www.amazon.com/Website-Optimization-Andrew-B-King/dp/0596515081/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1262108757&sr=8-1

5) "Even Faster Web Sites", Steve Souders, 2009
http://www.amazon.com/Even-Faster-Web-Sites-Performance/dp/0596522304/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1262109040&sr=8-1

PS. всі вищенаведені книги актуальні на сьогоднішній день (це і по
роках видання помітно), і більшість матеріалу повторюється з книги в
книгу. Подекуди одна книга містить щось, що не згадано в іншій. А так,
для викладання/навчання достатньо одної/двох з них, які вам легше
достати (наприклад просто сайт почитати). Також для економії коштів
можна просто знайти блоги авторів, де вони описують практично те
саме :), наприклад, http://stevesouders.com/ - містить і блог, і
презентації цього профі

SEO
1) Search Engine Optimization Bible, Jerri L. Ledford, 2009 (2nd
Edition)
http://www.amazon.com/SEO-Search-Engine-Optimization-Bible/dp/0470452641/ref=sr_1_9?ie=UTF8&s=books&qid=1262203989&sr=8-9
Не читав, але її читав наш фахівець з SEO, так що думаю що вона
містить те що треба ;)
--------------------

Думаю, вийшло багатенько, але то щоб мали вибір ;) Може хто інший ще
що порадить по веб-дизайну/програмування клієнта...

Маєте питання / побажання / пропозиції / тощо? Не вагайтесь, пишіть, а
я відпишу ;)

Andrew Kulinich

to d-n-ya...@googlegroups.com
По JS на русском - могу порекомендовать http://javascript.ru/tutorial/
Вроде его скоро обещают в печатной версии.
А кто желает погрузиться в JS по самые уши - читайте вот этот цикл
статей: http://javascript.ru/ecmascript-in-detail

2009/12/30 Pendyshchuk Maxym <gotisc...@yahoo.de>:

--
Andrew Kulinich