Final Final rok za dostavu policy paper-a

ana žužic'

to d-...@googlegroups.com
Dragi svi,

uspjela sam procitati sve vase radove i jos jednom komentirati.
Komentari su dostavljeni mentorima/cama.

Obavjestavam vas da je posljednji rok za eventualne ispravke paper-a
26.06.2011. u 23:59. Nakon toga, sve dostavljam lektorici, dizajneru i u
tisak.

Duznost mi je obavijestiti vas kako ce publikacija imati jedan
disclaimer koji kaze kako iskazana misljenja
ne odrazavaju stajaliste niti jednog od izdavaca vec su misljenja
autora. Stoga vas pozivam da jos jednom dobro procitate sto ste napisali.

Takodjer, jos jednom vas molim da ovaj rok 26.06.2011. postujete, zaista!

P.S. Za KMB komentare dostavljam na ovaj mail jer znam da su sladja i
marina na seminaru.

Pozdrav

Ana Z

KMB_policy_paper_ispravljeno.doc