Autostart xfce.

jelinek...@centrum.cz

Nainstaloval jsem si debian, k tomu xorg a xfce. Potreboval bych
rozchodit automaticky start prostredi. Neco jsem vycetl v dokumentaci,
ale nepodarilo se zprovoznit http://www.xfce.org/documentation/4.0/userguide/xfce4-use
.
Potreboval bych asi trosku popostrcit, diky :-)
Message has been deleted

jelinek...@centrum.cz

On 22 Lis, 14:31, jelinek.domi...@centrum.cz wrote:
> No tak jsem to vyresil ... v dokumentaci je uvedeno, ze se ma
> zkopirovat soubor xinitrc do home usera, ale soubor xinitrc je na
> disku dvakrat (/etc/X11/xinit/ a v /etc/xdg/xfce4) a je treba tento
> soubor nakopirovat do ~/.xfce4/. Slozka .xfce4 neexistuje, tak je
> treba ji vztvorit ... a po restartu uy bzlo vse ok.

Jinak zpravny soubor je v /etc/xdg/xfce4 .