Debian - instalace z floppy pres sit.

petr.r...@gmail.com

Dobry den.

Zajimalo by me, jak je na tom Debian a instalace z disket. Posledni
debiani ditribuce u ktere jsem nasel "disketove image" je etch:
http://http.us.debian.org/debian/dists/etch/main/installer-i386/current//images/floppy/

Muze mi prosim nekdo poradit kde/jak sehnat floppy image pro lennyho
(popripade neco novejsiho)?

Rad bych instaloval pres sit (PCMCIA) s tim, ze start instalace +
nacteni driveru je z disket.

Diky

PetrR

Ondrej Flidr

Asi bych nainstaloval z disket Etch a pak pres apt-get dist-upgrade
upgradoval na lennyho. Preci jenom dneska se uz diskety nepouzivaj a tak
se nedivim lidem z debianu ze uz nevydavaj disketovy image