bacporting Xort from unstable to stable

Jiri Jansky

Dobry den,
na pocitaci mam nainstalovanou stable verzi (etch), ale rad bych pouzil
Xorg 7.3 s nejakymi jeho novymi funkcemi, ktery se ovsem nachazi v
unstable verzi distribuce. Duvod, proc proste jednoduse nechci
nainstalovat primi verzi z unstable je, ze zavisi na libc a spouste
dalsich core baliku z unstable.

Jako reseni me proto napadlo prelozit verzi 7.3 proti aktualnim
knihovnam. Nejdrive jsem nainstaloval potrebne vyvojove knihovny.
apt-get -t unstable build-dep xorg
(v repozitarich mam vsechny balicky, s vyssi prioritou u stabilnejsi
verze distribuce).
A potom jsem se balik pokusil prelozit.
apt-get -t unstable -b source xorg
Preklad a vytvoreni balicku probehlo bez problemu. Sice se vytvorili
zadany balik a baliky, na kterych zadany balik zavisi, ale jiz se
nevytvorili baliky, na niz zavisi baliky, na niz zavisi zadany balik
(proste se neprojel cely strom zavislosti az dolu, ale probehlo pouze
jedno vnoreni). Nevyte nekdo o nejakem zpusobu, jak tento neduh odstranit?

Predpokladam, ze az se mi povede vse zkompilovat, pridam adresar do
seznamu sources.list jako file. Ovsem nevym, jak vyresim vyber o verzi
distribuce (slovo etch, stable, sid,... za adresarem repozitare) a
jestli se mi povede vyresit zpravne priorizovani tak, abych to mohl
jednoduse pomoci atp-get nainstalovat i s potrebnymi zavislostmi.

Za vsechny navrhy a poznamky Dekuji

S pozdravem Jiri Jansky