Re: [python] 108 Online. Testing [Prihlasovaci udaje]

Jiri Barton

Mar 18, 2020, 4:38:25 AM3/18/20
1. Zoom link na dnesni vecer (cca od 19:00)

https://pantheon.zoom.us/j/233335156

Mezitim vyzkousejte klienta a sluchatka/repro/mikrofony.

2. Slack chat kanal pro dnesni vecer

#pyvo-online na pyvec.slack.com

Pokud nejste registrovani na pyvec.slack.com a radi byste chatovali
pred/behem/po skonceni srazu s ostatnimi, budeme muset kazdeho pozvat
pres email, poslete reply na tento email nebo vyckejte, az to zacne,
budeme registrovat obratem, registrace zabere chvilku. Bohuzel nejde
jinak (pro tentokrat).

3. Mnozi se dotazy, jestli lze

(A) pripijet mineralkou Korunni - ano.

(B) pripijet pivem Corona - ne, nejedna se o pivo.

Lidi vazne, davejte pozor, alkohol oslabuje (imunitu). Zvazte, kde se
pohybujete a jestli si muzete dovolit pak treba zustat doma, kdyz se
zmatlate.

Tak vecer!

whiskybar

On 2020-03-16 22:26, Jiri Barton wrote:
> [...]
> ZOOM - v mobilu, laptopu jako desktop aplikaci nebo primo v browseru
> https://zoom.us/.
>
> Presny link bychom zacli promovat zitra po generalni zkousce po emailu
> zde, na strankach meetup.com, pyvo.cz, twitteru a nasem slack kanalu
> #pyvo-praha na pyvec.slack.com.
>
> Tematem je Testovani s prednaskou od samotneho Honzy Krale. Prostor
> pro lightning talky bude samozrejme, jako vzdy se zapisujte na
> https://bit.ly/prpylight - na tema testovani (jak poustite testy, kdyz
> ne z konzole?)... ale jinak na jakekoliv jine tema.
>
> Otevri si pivo nebo limonadu a pripoj se!

Miloslav Zajíček

Mar 18, 2020, 5:52:59 AM3/18/20
Prosím o registraci emailu do slacku

Josef Hák

Mar 18, 2020, 10:54:11 AM3/18/20
taky slack, díky

Jakub Vysoky

Mar 27, 2020, 5:44:29 AM3/27/20
Zaznam by mel byt online> https://pyvo.cz/praha-pyvo/2020-03/

On Sun, Mar 22, 2020 at 4:25 PM Jakub Vysoky <jakub....@gmail.com> wrote:
Ahoj, prednaska se nahravala, afterparty ne :))) Myslim, ze jeste ale neni vystaveno nikdo. Posleme link!

On Sun, Mar 22, 2020 at 1:56 PM Václav Řehák <reha...@gmail.com> wrote:
Ahoj,

nahraval se ten Zoom? Je to někde ke shlídnutí?

Díky

Vašek

st 18. 3. 2020 v 18:49 odesílatel Jakub Vysoky <jakub....@gmail.com> napsal:
Petre, potrebovali bych tvuj email. Tady v #django-cs ho nevidim. Klidne mi ho posli soukromne.

On Wed, Mar 18, 2020 at 6:29 PM 'Petr Turek' via django-cs <djan...@googlegroups.com> wrote:
Čau,

Nejsem ve slacku, díky za registraci.

P.