[python] PyVo online

Ondrej Beranek

Pyvo je skvelej formát i kdyz teda neni tak o pythonu jako spíš o pythonistech.

Já bych jako "centrálu" celé věci mohl prozatím použít pražský brmlab (kdo mě znáte prominte ze vsude cpu brmlab ale mam ho po ruce), kde je projektor a dá se tam být fyzicky. Rád pomohu technicky při organizaci což by asi mladším mohlo dělat
problémy.

Moje časové možnosti jsou typicky

- sobota dopoledne,
čtvrtek, pondělí cca od 18h.

Protože máme středu, tak bych navrhnul tu sobotu posunout na příští týden ať je na to dost času.

Na začátek bychom si jako program mohli mohli projít nějaký rychlý tutoriál abychom se poznali a pak by se vidělo zda pokračovat nebo to zabít :) Kdybychom udrželi tu kamarádskou Atmošku co bývá na věnečku bylo by to ideální.

Prosím napište kdo by měl o účast zájem abych věděl zda mám zabookovat čas v brmlabu.

O.

Dne út 25. 2. 2020 4:30 PM uživatel Jakub Vysoky <ja...@borka.cz> napsal:
Remote a vlastne i Async Pyvo :)) Taky se mi to libi!

On Tue, Feb 25, 2020 at 4:26 PM Honza Javorek <ma...@honzajavorek.cz> wrote:
Remote Pyvo je rozhodne zajimavy nápad! Za vyzkoušení by to mohlo stát.

Jen pripominam, Pyva nejsou jen v Praze/Brně, jsou v 7 městech - https://pyvo.cz/ - a můžete si ho udělat i u vás: https://docs.pyvec.org/guides/meetup.html

Honza

On Tue, 25 Feb 2020 at 15:04, Ondrej Beranek <rai...@gmail.com> wrote:
Takový nápad, co po modernu udelat nejaky "online" uskupení pro lidi kteří to nemají do prahy či brna kousek ? Udělali bychom nějakou živou přednášku třeba přes twitch a pak můžem diskutovat. Moc se to podle mě neliší a člověk si zvykne na moderní pracovní zaměření. Pokud by nás bylo víc naskočil bych si taky a přednášky bych mohl archivovat a občas poorganizovat sraz. Potřebuju python oprášit tak by to byla dobrá příležitost. "potkávat" bychom se mohli třeba co 14dní radit se můžem tady, je tu hodně odborníků a věřim že by to mohlo konferenci posunout (jak to dělá každá mladá vlna).

Když bude zájem, v sobotu můžem zkusit testovací vysílání.

út 25. 2. 2020 v 11:50 odesílatel <p8v...@gmail.com> napsal:
Dne středa 3. dubna 2019 14:31:51 UTC+2 Ing. Miroslav Martíšek napsal(a):
> Ahoj,
>

> sice jsem zaměřením embedded vývojář, ale v Pythonu se hrabu již nějakou dobu, a to jak v rámci profesního, tak i hobby života.
>
> Říkám si, že by občas neuškodila určitá míra socializace :-)
>
> V několika městech naší republiky se konají celkem pravidelná Pyva, ale u nás v Českých Budějovicích nic (či o tom nevím). Existuje
>
> tu nějaká komunita lidí motající se okolo tohoto bezvadného jazyka, se kterými by se nechalo zajít na pivo atd.?
>

> Díky.

Také hledám python komunitu v Českých Budějovicích nebo Českém Krumlově, kde by se člověk mohl poradit ohledně programování. Radim K.

Visit: http://www.py.cz

Visit: http://www.py.cz

Honza Javorek

Pokud ten videohovor bude mít nějakou stránku (na pyvo.cz?) nebo aspoň zatím pevnou URL a datum/čas, můžu vám to zpropagovat i jinde po internetech (Twitter, FB), pokud by byl zájem.

Honza

Ondrej Beranek

Cau,

Nikdo se už neozval asi se mě zalekli, takže - asi zas taková potřeba není. Wikipage spíchnu u nás na wikině brmlabu (asi spíš ideologickou). Myslím že na to půjdu odzadu, přijdu teďka 18 na věneček a zkusím vyslídit nějaké spolupracovníky a pak prostě vyhlásíme první Online Pyvo a uvidí se :). Já jinak sotva mohu dělat přednášejícího když se pythonu věnuji pouze okrajově ale technicky s tím rád pomůžu (doufaje že mě to samotného posune).

Ondra /rainbof