TL 2016

Zdenek Wagner

Dobré odpoledne,

věnoval jsem několik minut překladu textů v tlmgr do češtiny, zatím je to subversion TL, při další aktualizaci "pretest" by se to mělo dostat do nainstalované verze. Doufám, že jsem vše přeložil dobře (novinek bylo vlemi málo), ale kontrola neuškodí.

Petr Sojka

On Tue, May 03, 2016 at 05:41:48PM +0200, Zdenek Wagner wrote:
Dobré odpoledne,

> věnoval jsem několik minut překladu textů v tlmgr do češtiny, zatím je to

S kol. Bušou jsme se jako v posledních třinácti letech věnovali překladu
dokumentace TL do českoslovenštiny. Na
https://www.tug.org/texlive/devsrc/Master/texmf-dist/doc/texlive/texlive-cz/
je první verze letošní dokumentace (1.56), připomínky vítány.

--ps