Dokumenty ke stažení z tug.org

Jaroslav Hajtmar

Dobrý den.

Chtěl jsem stáhnout z webu z adresy:

https://www.tug.org/members/TUGboat/tb30-1/tb94roegel-spheres.pdf

jistý dokument, který je nedostupný. Formulář mne vyzývá k zadání loginu a hesla. Jsem členem CsTugu, nicméně moje přístupové údaje nefungují. Teoreticky je možné, že zadávám již neaktuální údaje, ale rozhodl jsem se zeptat, zda mají členové možnost stahovat veřejně nedostupné soubory, popř. jaké jsou možnosti. Zadávám špatně nějaké údaje, nebo možnost stažení souborů nesouvisí s členstvím v CsTugu atd? …

Díky za odezvu a zdravím všechny v konferenci

Jaroslav Hajtmar

Jan Sustek

Ahoj Jardo,

do daného formuláře musíš napsat přístupové údaje, co máš v TUGu, ne v CSTUGu. Souvisí to s členstvím v TUGu.

Hezký den
Honza

TUGboat má pouze některé články volně dostupné, zbytek, jak bylo uvedeno, je pouze pro platící členy TUGu.

Jaroslav Hajtmar

Díky za odpověď. Mylně jsem předpokládal, že každý člen CsTUGu je členem TUGu :-).

Pěkný den přeji všem.

Jarda Hajtmar

Petr Sojka

On Fri, Dec 09, 2016 at 10:36:03AM +0100, Zdenek Wagner wrote:
> TUGboat má pouze některé články volně dostupné, zbytek, jak bylo uvedeno,
> je pouze pro platící členy TUGu.

jen dodám, že CSTUG je kolektivním členem TUGu,
a tedy z titulu tohoto členství má přístup i do neveřejné
části webu TUGu, a nechává posílat tištěný tugboat na osm adres
v ČR a SR, kde jsou k dispozici vesměs v univerzitních knihovnách
(Praha 3x (CVUT, MFF, MU AV), Liberec, Ostrava (OU), Brno (VA), Bratislava, Košice).
Kolektivním členem TUGu je i FI MU. Pokud tedy nejste clenem TUGu
a neuspejete v knihovnach, tak mi kdyztak poslete URL
potrebneho clanku.

S uctou a pozdravem,
--ps

Jaroslav Hajtmar