prosba: stale nefungujici csplain v MikTeXu

Petr Olsak

Vážení TeXoví kolegové,

chtěl bych se na Vás obrátit s prosbou o pomoc. Jde mi o to najít
dobrovolníka, který vládne MSWindows a může zkontrolovat, v jakém stavu je
v MikTeXu csplain. A pokud se potvrdí hrozivá představa, že je csplain v
MikTeXu stále nesprávně implementován, uvítal bych, kdyby dobrovolník
analyzoval problém, poslal bugreport Christianovi Schenkovi a hlavně
*zkontroloval*, že to je opraveno.

Před třemi lety jsem posílal Christianovi několik emailů o tom, že má v
MikTeXu blbě instalovaný csplain. Zásadní chybou je, že příkaz pdfcsplain
generuje DVI místo PDF. Tedy chová se stejně, jako csplain. Při generování
formátu by měl pdftex dle maker v csplain.ini ověřit první tři písmena
názvu formátu. Pokud název začíná na pdf, měl by generovat PDF. Pokud ne,
nastaví \pdfoutput na nulu a aby toho nebylo málo, nastaví význam
\pdfoutput na \undefined. Protože se předpokládá, že to budou užívat jen
ti, co chtějí výhradně DVI výstup.

Dnes mi přišel jeden uživatel s notebookem, že mu nefunguje pdfcsplain. Z
těch obrázků, které se objevovaly na obrazovce to vypadalo tak, že
pdfcsplain stále generuje DVI a nikoli PDF. Má prý asi tři měsíce starý
MikTeX.

Je-li to pravda, prosím úpěnlivě dobrovolníka, aby se na to podíval. Já
nemohu, Windows jsou pro mě záhadný obrázkový systém, kterému nerozumím a
nepoužívám ho.

Velice mě mrzí, když věnuji obrovský kus úsilí, aby můj Texový software
fungoval, a pak někdo šíří v poměrně rozšířeném systému pomršenou verzi
mého softwaru. Dokonce po celé tři roky. Jakoby se vysmíval mé práci.
Pomůže mi někdo toto napravit?

Zdravím

Petr Olšák