Ok, vacanta a trecut :) Intalnire pe 29/08/2014

Claudiu

to cv...@googlegroups.com
Intalnire vineri, oriunde vreti voi, chiar si in Parc :).  Propuneti teme pt intalnire si anuntati cine vine si cine nu.

Ora: 18:00-without limit.

Propun sa vorbim putin despre programare in Bash, daca va intereseaza.

Octavian Sandulescu

to cv...@googlegroups.com

Ok

Eu propun
- Havana (pt wi-fi ) sau alta locatie

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „CvLUG” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa cvlug+un...@googlegroups.com.

Daniel B

to cv...@googlegroups.com
Ok, eu vin.
Nu am preferinte la locatie.

Liviu Teica

to cv...@googlegroups.com
Totusi cineva sa spuna unde ne intalnim, ca acum se face ora 6...

Liviu Teica

to cv...@googlegroups.com
ok, cum singura propunere este pt havana, ramane havana! ne vedem la 6. spor!

Claudiu

to cv...@googlegroups.com
Sal,

O s aintarzii o juma de ora zic eu, am de rezolvat ceva.

Liviu Teica

to cv...@googlegroups.com
Si eu...! :)

În data de 29 august 2014, 14:51, Claudiu <claud...@gmail.com> a scris: