DYI Rack 19"

Claudiu

to cv...@googlegroups.com
Am in plan sa fac un rack de servere pt acasa . http://thehomeserverblog.com/home-servers/diy-19-server-rack-for-home-servers-and-or-esxi-vmware-lab/

Am facut deja comanda la sinele pt urechi, iar bucatile de lemn se gasesc deja finisate in Dedeman. Suruburi sunt pe toate drumurile si lac :D.
De asemenea aici am gasit dimensiunile http://www.server-racks.com/eia-310.html in mm.

O sa va tin la curent cu evolutia daca e cineva interesat.

Octavian Sandulescu

to cv...@googlegroups.com
Salut

Eu am cumparat rafturi metalice din baumax si sunt foarte ok
+ ca Incap si statii normale iara costurile si timpu de finalizare e foarte mic ....

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „CvLUG” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa cvlug+un...@googlegroups.com.

Claudiu Traistaru

to cv...@googlegroups.com
Stiu dar eu vreau ceva care so ocupe mai putin loc decat un rack normal. La un data center ceva se preteaza un dulap iar pretul este ok, daca mai faci si un cable management, asta e.