Salut , o punem de o intilnire ?

Octavian Sandulescu

to cv...@googlegroups.com
Salut ,

Propun sa ne vedem Vineri (03.04.2015) sau sambata (04.04.2015)

Astept propuneri

Putem sa "sarbatorim" ( / discutam ) si noua versiune lansata de
Django 1.8 LTS. :)

O zi buna !

Claudiu Traistaru

to cv...@googlegroups.com
Sal,

Nu stiu daca pot , incerc . Sper totusi sa mai fie amatori.

--
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „CvLUG” din Grupuri Google.

Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa cvlug+un...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opţiuni, accesaţi https://groups.google.com/d/optout.

Daniel B

to cv...@googlegroups.com
Pentru mine e ok si vineri si sambata. Orice locatie, nu am preferinte.

Octavian Sandulescu

to cv...@googlegroups.com
Ok

Ne putem vedea azi la Temple ora 18:00

> [...]
> Grupuri Google.
> Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de

Daniel B

to cv...@googlegroups.com
Perfect, la 18:00 sunt la Temple

Claudiu Traistaru

to cv...@googlegroups.com
Am vorbit cu Octavian si o sa ajung si eu o jumatate de ora. Octavian iei leptopul sau?

Octavian Sandulescu

to cv...@googlegroups.com
ok

O sa vin eu cu un laptop