Intalnire 6/6/2014 - ora 18:00. Locatia: deschisi la sugestii

Claudiu

to cv...@googlegroups.com
Anuntati-va disponibilitatea aici:
Participanti pana acum:
1.Liviu
2.Claudiu
3.Octavian

Subiecte:
ArchBSD - o sa incerc sa vin cu notebookul cu el instalat sau cel putin o masina virtuala
Ubuntu - se stiu ei cei care au ceva de spus

Mihai Dumbrava

to cv...@googlegroups.com
Ar fi super pe data de 05.06, joi, vineri pe 06.06 e putin problematic pentru mine.

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „CvLUG” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa cvlug+un...@googlegroups.com.

--
Mihai Dumbravă
Mechanical Engineer

Daniel B

to cv...@googlegroups.com
Vin si eu.
V-ati hotarat unde ne intalnim.

Claudiu Traistaru

to cv...@googlegroups.com
Terasa HAVANA(eu si Octavian zicem ca e ok acolo). Liviu pt tine e ok?

Pana acum suntem 4 .. cine mai vine ?

Liviu Teica

to cv...@googlegroups.com

Habar nu am unde este Havana... :) Zi si tu unde este...

Daniel B

to cv...@googlegroups.com

Claudiu Traistaru

to cv...@googlegroups.com
Dap. ai mai fost, nu ti-a placut foarte mult, asa ca ramane sa hotarasti tu daca vrei acolo.

Liviu Teica

to cv...@googlegroups.com

Prea putin important unde ne intalnim... Daca celorlalti le convine, inseamna ce e ok...

Claudiu Traistaru

to cv...@googlegroups.com
Bun deci ramane pe asta seara la Havana, vad ca suntem 4 oameni as always, daca mai e cineva interesat sau mai stie pe cineva... e ok. Din pacate nu am avut timp sa instalez Archbsd-ul pe laptop si nu l-am mai luat la mine daca vine cineva cu teamvieweru fac remote catre computerul de acasa si ne jucam :D.