Pagina Facebook CvLUG

Claudiu

to cv...@googlegroups.com
Cred ca e mai usor sa ne facem vazuti avand in vedere cat de folosit este facebookul.

Ștefan Olteanu

to cv...@googlegroups.com
Like paginii si am invitat mai multi colegi de la facultate.

În data de 25 aprilie 2014, 11:12, Claudiu <claud...@gmail.com> a scris:
Cred ca e mai usor sa ne facem vazuti avand in vedere cat de folosit este facebookul.

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „CvLUG” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa cvlug+un...@googlegroups.com.

Mihai Dumbravă

to cv...@googlegroups.com
Excelent, să sperăm că se vor înmulții adepții, în special cei de la facultate. Eu fac lobby de fiecare dată când am întâlniri cu radioamatorii. Am deja un pensionar care și-a instalat Ubuntu.

Spor la toți,
Mihai

Acest email este fără viruși sau programe dăunătoare deoarece avast! Antivirus este activ.