Intalnire miine 15 Octombrie , locatie Temple sau ceva

Claudiu

to CvLUG
Sal,

Facem o intalnire miine 15 octombrie? Confirmati daca veniti sau nu ca sa vedem si noi cine a vazut emailul.

Teme discutie: orice open source :)

Liviu Teica

to cv...@googlegroups.com

Pe la ce ora ai vrea si unde?

> --
> Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „CvLUG” din Grupuri Google.
> Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa cvlug+un...@googlegroups.com.
> Pentru mai multe opțiuni, accesați https://groups.google.com/d/optout.

Octavian Sandulescu

to cv...@googlegroups.com
Sal

Eu vin dar miine e data de 16

dupa ora 18 ??? cind iese lumea de la work

Claudiu Traistaru

to cv...@googlegroups.com
18  zic eu. Daca e la temple sau orice alta locatie

De la: Liviu Teica
Trimis: ‎15.‎10.‎2015 17:12
Către: cv...@googlegroups.com
Subiect: Re: Intalnire miine 15 Octombrie , locatie Temple sau ceva

Ștefan Olteanu

to cv...@googlegroups.com

Eu as venii, cu cel mai mare drag, dar momentan sunt la 4000km de Romania. O sa fiu alaturi de voi cu spiritul.

Claudiu

to CvLUG
So , doar 2?

Claudiu

to CvLUG
Sal acum vazui ca am scris 15 , am procesat f. greu , da pe 16 intalnirea, dupa ora 18.

Octavian Sandulescu

to cv...@googlegroups.com
Sal

Deci ramine:

1 data de 16/10/2015
2 locatia Temple
3 ora : 18 - 18.30 (aici depinde de cum terminam luru )

Ok ..?