Hola,
De moment, m´han sorgit aquests dubtes:
1.- Abans de fer una còpia de seguretat incremental o diferencial, hem de fer sempre una còpia total?
2.- En un xat hi ha moderador? Al bloc i al fòrum si, però al xat no ho sé.
3.- De la pregunta 51 de les preguntes d´examen: una eina FTP vam dir que només era de càrrega. No pot ser també de descàrrega? FTP és un protocol de transfèrència, crec. I entenc que transferència hauria de ser en ambdós sentits, tant càrrega com descàrrega... Aixx, m´estic liant!!!!
El dilluns podrem revisar una mica les preguntes d´examen que no vam fer dijous?
Gràcies i bon cap de 7mana!!!
Montse