No sé si heu vist el correu: el Joan i jo hem aprovat!!
Pili, jo també l´he trobat molt difícil. Moltes preguntes teòriques i poquetes de les que teníem. Deu ser el que tu dius, han actualitzat les preguntes. Però ara que hi estàs posada no ho deixis i torna-ho a intentar!!
I a la Sònia, com li va anar?
Bon estiu!!!