Resultat Prova Actic

21 views
Skip to first unread message

Pilar Hidalgo

unread,
Aug 1, 2012, 5:24:30 AM8/1/12
to curspreparacioa...@googlegroups.com
 
Hola nois/es he de dir que la prova no a anat gaire bé, per tant ha set NO APTA.
He tingut la mala sort de que ha hagut preguntes noves o actualitzades i han set més rebuscades, moltes simulacions molt llargues que em feien predre molt de temps, sí ha sortit alguna de les preguntes que teníem nosaltres, però poques.
Montse espero que a tu t'hagi anat més bé. No he pogut dir res abans perquè marxavem a les 16:00h i hem arribat molt tard.

bones vacances!!

Montse Castelló

unread,
Aug 1, 2012, 2:31:33 PM8/1/12
to curspreparacioa...@googlegroups.com
No sé si heu vist el correu: el Joan i jo hem aprovat!!
 
Pili, jo també l´he trobat molt difícil. Moltes preguntes teòriques i poquetes de les que teníem. Deu ser el que tu dius, han actualitzat les preguntes. Però ara que hi estàs posada no ho deixis i torna-ho a intentar!!
I a la Sònia, com li va anar?
 
Bon estiu!!!

Pilar Hidalgo

unread,
Aug 2, 2012, 7:09:55 AM8/2/12
to curspreparacioa...@googlegroups.com
La Sónia també va suspendre, però no he dit res per si ho volia dir ella.
Com has sabut lo del Joan??

Pilar Hidalgo

unread,
Aug 2, 2012, 7:10:39 AM8/2/12
to curspreparacioa...@googlegroups.com
No he vist cap correu a més d'aquest

Pilar Hidalgo

unread,
Aug 2, 2012, 9:04:16 AM8/2/12
to curspreparacioa...@googlegroups.com
Ostras guapa perdona, moltes felicitats!! parlant del èxamen se m'anat del cap que havies aprovat

Montse Castelló

unread,
Aug 2, 2012, 10:10:45 AM8/2/12
to curspreparacioa...@googlegroups.com
El Joan va enviar un correu electrònic a l´adreça que vam crear al GMail pel curs. Es va examinar dimarts al matí. Si mires el correu ja ho veuràs.
 
Ara a disfrutar de les vacances, que d´aquí a molt poquet ja marxes cap a la muntanya!!!

Pilar Hidalgo

unread,
Aug 2, 2012, 2:04:19 PM8/2/12
to curspreparacioa...@googlegroups.com
Tens raó, ara a gaudir de les vacances, gràcies Montse per tot!

Telecentres Lleida acTIC

unread,
Sep 4, 2012, 3:32:35 AM9/4/12
to curspreparacioa...@googlegroups.com
Ho sento Pilar, el que has de fer es tornar a provar-ho, no et desanimis, les preguntes que et van sortir la veritat es que eren força llargues i dificils.
 
Montse, me n'alegro molt, ara a pel superior!
 
Salutacions a tothom!
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages