Activitats vuitena sessió

17 views
Skip to first unread message

Telecentres Lleida acTIC

unread,
Jul 19, 2012, 7:56:19 AM7/19/12
to curspreparacioa...@googlegroups.com
Bé, ja tenim aquí el cap de setmana i el final del curs, avancem una mica  de feina.

1.- L'exercici del helicòpter, pas per pas, i l'arxiu resultant penjar-ho aquí al fòrum.
http://www.xtec.cat/pas-centres/material/804132/c5n2/materials/capitol_7-3.html

2.- Una mica de calc, del mòdul 2, repassarem els 9 capítols, si teniu algun dubte ho fique aquí mateix.
http://www.xtec.cat/pas-centres/material/804127/oopen/materials/index-3.html

Ens veiem dimarts i bon cap de setmana.



Montse Castelló

unread,
Jul 19, 2012, 11:41:40 AM7/19/12
to curspreparacioa...@googlegroups.com
Hola!!!
Per fi he aconseguit que l´helicopter voli!!!!! 
He perdut molta estona amb els menús perquè em surten totalment diferenst als de les instruccions del temari, però amb paciència ho he pogut trobar tot.
 
Bon cap de setmana i fins dimarts (a les 9:30h recordeu, jejeje)
 
Montse
Montse.aup

Pilar Hidalgo

unread,
Jul 22, 2012, 2:21:46 PM7/22/12
to curspreparacioa...@googlegroups.com
Hola !!
Per fi ho he aconseguit,  ja que com diu la Montse el menú no és igual que el que tenim al temari.
No m'ha deixat guardar-ho, em posava que no podia escriure o que el disc dur estava ple, o sigui que després de molts intents he desistit.

fins dimarts!!
PILI
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages