Hola!!!
Per fi he aconseguit que l´helicopter voli!!!!!
He perdut molta estona amb els menús perquè em surten totalment diferenst als de les instruccions del temari, però amb paciència ho he pogut trobar tot.
Bon cap de setmana i fins dimarts (a les 9:30h recordeu, jejeje)
Montse