Activitats segona sessió

19 views
Skip to first unread message

Telecentres Lleida acTIC

unread,
Jun 29, 2012, 3:51:14 AM6/29/12
to curspreparacioa...@googlegroups.com
Hola a tothom,
 
Avui per començar i perquè os familiaritzeu amb el fòrum, com és el primer dia, farem pocs deures, només haurem de mirar uns vídeos i despres els comentarem a classe. Ah, recordeu de portar la fotocòpia del DNI per poder fer el certificat digital si voleu.
 
1.- Mirar els següents vídeos
 
 
Què és un blog?
 
Móns virtuals
 
Concepte d'eina col·laborativa
 
Debats virtuals
 
xats
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages