Bé, per anar avançant feina, intentarem fer els següents exercicis:
1.- Crear una carpeta compartida al escriptori, haurem de veure les opcions que ens dona.
2.
- Hem de descarregar el 7-zip des de la pàgina de www.softcatala.org comprimir un parell de fotos que tingueu i penjar-les aquí mateix en aquest fil.
3.- Descarregar el programa Cobian Backup i fer un cop d'ull a les opcions que hem comentat a classe.
Salutacions i fins dimarts!