Zobrazení obrazu tabletu na projektoru

Adam Hořčica

to CTU VIA
Na dnešních prezentacích mi jakožto divákovi vadilo, že jsem neměl
šanci vidět, co prezentující ukazují na tabletech. Někdo sice měl na
slidech screenshoty, ale to není ono.

Protože Samsung Galaxy Tab nemá video výstup, poohlédl jsem se po
nějaké aplikaci, který by uměla snímat obraz z tabletu a zobrazovat na
PC a tím pádem na projektoru.

A pochopitelně taková aplikace existuje :) Využívá k tomu ADB (debug
rozhraní tabletu), takže na teblet není třeba nic instalovat, stačí
povolit debugování a připojit kabelem k PC (nebo spárovat přes wifi,
pokud chcete při prezentaci cestovat po místnosti ;)

http://www.mightypocket.com/2010/08/android-screenshots-screen-capture-screen-cast/

Instalace není jen spuštění instalátoru, ale vyžaduje i trochu práce
navíc, takže doporučuji přečíst návod:

http://www.mightypocket.com/2010/09/installing-android-screenshots-screen-capture-screen-cast-for-windows/

--
Adam