Dvě pokusné aplikace pro android

Michal Horn

to ctu...@googlegroups.com
Zdravím kolegové,
Dnes jsem si hrál s tabletem a výsledkem jsou dvě jednoduché aplikace.
Myslím, že pro ty z vás, kteří pro Android stejně jako já ještě
neprogramovali, by mohlo být užitečné, kdybych zveřejnil zdrojové kódy.
Není to nic těžkého, přesto se našlo pár zádrhelů, jejichž řešení bylo
komplikovanější nebo ne příliš intuitivní.

Více najdete na mém blogu http://dev-team-horn.blogspot.com/

Za Dev-Team Michal Horn.

Jan Sedivy

to ctu...@googlegroups.com
Michale, SUPER, SUPER, SUPER, to je ono!!!!!!!!!!

Filip Kolarik

to ctu...@googlegroups.com
Cau,
dobra prace, jenom skoda ze ty zdrojaky nejsou nekde v scm, a nelze tim padem udelat clone; zdrojaky v zipu jsou tak trochu jako z minuleho stoleti ;)

Pokud (by) se nekomu podarilo buildovat projekty pro android s pomoci maven, idealne v kombinaci s hudson (http://java.net/projects/hudson/) a ma funkcni postup, ktery by chtel idealne overit na skolnim serveru a zpristupnit tuto moznost vsem, ozvete se.

Zdravi
Filip Kolarik