Mate nekdo pekneho andrid RESful skeletona

kali

to CTU VIA
ahoj,

v minulem postu jsem predstavil zakladni serverovou implementaci CRUD
operaci dostupnych pres REST->SPRING->GAE->JDO

ted bych k tomu rad napsal klienta - idealne zcela trivialniho. nemate
nekdo nejaky prototyp, ze ktereho by se treba dalo vyjit?

pochopitelne kdyz mi nepomuzete, muzete vyckavat a ja to nakonec
udelam sam a nabidnu ke konzumaci :-)

-- petr

Jan Sedivy

to ctu...@googlegroups.com
V prvni prezentaci o Filipa je cosi velmi zakladniho, v posledni prezentaci je client na odzkouseni zakladnich CRUD operaci. Nema to zadnou grafiku, je to absolutne nejjednodussi text, Honza