Android nad RESTEM - Skeleton - asynchronni spousteni requestu

kali

to CTU VIA
ahoj VIAci,

dopsal jsem do sample klienta jeste asynchronni spousteni requestu.

jeste drobna poznamka - zatim se nam nepovedlo zprovoznit debugovani
na tabletu proti "localhostu" pres USB (cili zatim tablet vola server
normalne pres http pres sit - musi tedy takova sit existovat)

myslim, ze pro nekoho zkusenejsiho bude hracka si s tim poradit -
pokud vite, jak zaridit, aby http volani z tabletu doproudili na http
server na pocitaci po USB ci jinak bez nutnosti byt na stejne siti,
poradte!

dik
-- kali

P.S.:
https://github.com/petrkalina/via2011/tree/master/devel/samples/android-rest-skeleton-async
https://github.com/petrkalina/via2011/tree/master/devel/samples/gae-jdo-spring-rest-skeleton

Jan Pěček

to ctu...@googlegroups.com
Zdravím,

On 15.12.2011 18:43, kali wrote:
> [...]
pokud vite, jak zaridit, aby http volani z tabletu doproudili na http
> server na pocitaci po USB ci jinak bez nutnosti byt na stejne siti,

toto jsem osobně řešil pomocí SSH tunelu. Tedy něco jako
ssh -R -N 65030:0.0.0.0:localhost:8080 uziv...@123.123.123.123

kde 65030 je číslo portu, na nějž budu posílat požadavky. V android aplikaci pak nastavím URL na
...123.123.123.132:65030...

Při používání wifi ve stejné síti by to možná mohlo jít i bez toho tunelu (ale AppEngine je třeba
nastavit, aby naslouchal i na jiných IP než localhost - jak, to už tu proběhlo).

Bohužel SSH tunel je nejspíš jediný způsob. Rád se ale nechám vyvést z omylu. Druhá varianta by
samozřejmě byla, kdyby tablet uměl používat USB jako zdroj internetu (což třeba umí mobily od HTC).
Nemám však informace, že by touto vlastností disponoval. V neposlední řadě rootnutí a úprava hosts
souboru...

Honza Pěček