Git SSL a Samsung SDK

Jan Pěček

to ctu...@googlegroups.com
Zdravím všechny,

mám tu dva postřehy:

1. kdyby někdo měl problém s Gitem a SSL certifikáty, tak stručně jsem to sepsal na našem Blogu:
http://viajamato.blogspot.com/2011/11/git-ssl-verification-failed.html

2. testoval jsem Emulátor přímo od Samsungu (addon do SDK). Je pro API level 8 a nepodařilo se mi
rozchodit ani Hello world (aplikace se ani přes neúnosné rozhučení větráčku procesoru do emulátoru
nenainstalovala, nebo jsem neměl trpělivost čekat více jak 10 minut).
Pokud by to přeci jen někoho zajímalo, tak lze nainstalovat přes SDK manager, nebo jsem Addon
vystavil zde (nevím, jaké jsou mezi nimi rozdíly): http://www.sendspace.com/file/85ff9v (Samsung
chtěl při stažení archivu registraci, tak vás jí zatím ušetřím).

Jinak je na webu Samsungu poměrně dost zajímavých článků i s příklady:
http://innovator.samsungmobile.com/platform.main.do?platformId=1

Honza

Jan Sedivy

to ctu...@googlegroups.com
Honzo, dekujeme, prima, ....

2011/11/6 Jan Pěček <pece...@fel.cvut.cz>
Zdravím vąechny,

mám tu dva postřehy:

1. kdyby někdo měl problém s Gitem a SSL certifikáty, tak stručně jsem to sepsal na naąem Blogu:

[...]

chtěl při staľení archivu registraci, tak vás jí zatím uąetřím).