IDOS API

Jan Pěček

to CTU VIA
Zdravím všechny,

kdo byste náhodou někdy pomýšleli na aplikaci spolupracující s jízdními řády (IDOS), tak bych jenom
chtěl upozornit, že dnes už se HTML neparsuje (jak to bylo v počátcích Pubtranu a jiných), ale
existuje API. Sice neveřejné, ale existuje (Pubtran ho získal za poměrně drsných podmínek). Důkazem
je síťová komunikace i samotného Pubtranu a nyní jeho klonu v podobě Jízdních řádů iDNES (zajímala
by mě cena, kterou za Pubtran iDNES dal).

Moc se o tom neví, potvrzuje to i kamarád, který se API snažil získat.

Tak to jen tak pro zajímavost (a i proto, že jsem nějaké aplikace s jízdními řády plánoval dělat).

Honza

kuba...@fel.cvut.cz

to ctu...@googlegroups.com
Ono se staci podivat do licencnich podminek. I kdyz jsou takove
nejasne a pravnik by je s nejvetsi pravdepodobnosti rozcupoval. Stejne
stavit na tom nejakou aplikaci a dat ji do store.... Zamyslel bych se.

Jinak pokud bys chtel parsovat jejich web (proti podminkam),
doporucuji verzi pro nevidome, ma velice jednoduchou strukturu....

Jan Sedivy

to ctu...@googlegroups.com
panove, pisete to spravne. DP a dalsi jsou statni instituce takze by mely jizdni rady poskytovat verejne, platime za ne vsichni a presto je to naprosto monopolni uskupeni ....

2011/11/7 <kuba...@fel.cvut.cz>
[...]

Quoting Jan Pěček <pece...@fel.cvut.cz>:

Zdravím vąechny,

kdo byste náhodou někdy pomýąleli na aplikaci spolupracující s jízdními řády (IDOS), tak bych jenom
chtěl upozornit, ľe dnes uľ se HTML neparsuje (jak to bylo v počátcích Pubtranu a jiných), ale

existuje API. Sice neveřejné, ale existuje (Pubtran ho získal za poměrně drsných podmínek). Důkazem
je sí»ová komunikace i samotného Pubtranu a nyní jeho klonu v podobě Jízdních řádů iDNES (zajímala

by mě cena, kterou za Pubtran iDNES dal).

Moc se o tom neví, potvrzuje to i kamarád, který se API snaľil získat.

Tak to jen tak pro zajímavost (a i proto, ľe jsem nějaké aplikace s jízdními řády plánoval dělat).

Honza

Filip Kolarik

to ctu...@googlegroups.com
Čau,
přídám svoje zkušenosti s CHMU, se kterým už dva měsíce řeším smlouvu o bezplatné redistribuci dat, snad již úspěšně ;)

Pravidlo č.1. je nevzdávat se! volat tam, psát, pokud se nikdo neozve zkusit sehnat, google, kamarádi, jinej kontakt ale hlavně se pořád připomínat a neustále opakovat co a proč potřebujete; komunikujte, vyvíjejte aktivitu.

Na druhou stranu pokud ani toto nevede ke smlouvě, nemá cenu se do aplikace pouštět, mohla by to být pouze vyhozenej čas.

Držím palce
Filip