Strângere de rânduri

rsandu2007

to ctlug
Bună ziua, aș dori să iau legătura cu toți membrii Grupului Linux din
Constanța care mai sunt activi pe această listă, pentru a vă propune o
soluție de „strângere de rânduri”...

Aștept mesajele Dvs.

Între timp, semnalez faptul că sunt multe comunități de Linux din
România cu care puteți colabora - vă rog să vedeți pagina de la
http://wiki.lug.ro/mediawiki/index.php/Comunit%C4%83%C5%A3i_Linux_din_Rom%C3%A2nia

De asemenea, invit toți pasionații de Linux din Constanța să-și creeze
un profil LinkedIn (http://www.linkedin.com) - este MULT mai ușor să
ținem legătura și să organizăm câte-un eveniment...

Numai bine,
Răzvan

cosmin radu

to ct...@googlegroups.com
Dacă este posibil, cu cea mai mare plăcere. Abia aștept sa văd ce mai este nou.

Radu Cosmin

Catalin Nicolescu

to ct...@googlegroups.com
Cum adica "strangere de randuri" ? E un fel de strangere la bere? :)
Vad ca pagina de wiki de la RLUG e cat se poate de completa. Cu ocazia
asta vad si eu ca si-au tras si in Galati un LUG.

--
My LinkedIn
http://www.linkedin.com/in/nicolescucatalin

rsandu

to ctlug
On Oct 10, 6:27 pm, Catalin Nicolescu <catalin.nicole...@gmail.com>
wrote:

> My LinkedInhttp://www.linkedin.com/in/nicolescucatalin

Bună ziua, am creat „Constanța Linux Users Group ( CTLUG )” pe
LinkedIn. Vă invit să subscrieți. ;-)

Numai bine,
Răzvan

Pavel Kiss

to ct...@googlegroups.com
Done ;).

Catalin Nicolescu

to ct...@googlegroups.com
Nu e greu sa mai dau un add sau un subscribe. Totusi rostul ar fi ?
Lista asta exista de ceva ani ... din pacate activitate zero in ciuda
incercarilor.
Nu ma intelege gresit, imi place orice incercare de a construi ceva,
doar sa nu fie a 5-a roata la masina :)

Pavel Kiss

to ct...@googlegroups.com
Rostul ?. Sunt de 2 ani in Constanta si am impresia ca din punct de vedere IT este un oras mort.
Este nevoie de un pic de "apa vie" , o incercare.

to ct...@googlegroups.com
:) E bine ca ai o impresie buna.
Din pacate Constanta e un oras mort nu numai in IT ci si in orice
altceva, exceptie facand shaworma si ... nu, doar shaworma.

Pavel Kiss

to ct...@googlegroups.com
D'acord dar ce faci daca gasesti un om cazut pe jos ?. Ii dai un sut sau incerci sa-l ajuti sa se ridice ?.
Stiu ca ai muncit sa faci ctlug sa functioneze si ca ai fost dezamagit. Nu indraznesc sa te incurajez. Ar cadea o prea mare repsonsabilitate pe umerii mei ;). Macar sa ne adunam sa stim cati suntem si cine suntem. Daca o fi sa fie sa fie atunci, daca nu sa bagam constanta si linux-ul in cripta si sa inchidem poarta cu 10 lacate :D.

to ctlug
Bună ziua,

Din experiența mea de promovare GNU/Linux (care, îndrăznesc să spun, e
destul de bogată), vă pot spune următoarele:

O listă de discuții e relativ „intruzivă”, în sensul că primești
foarte multe mail-uri pe care, de multe ori, nu ai timp să le citești.
Scopul LinkedIn este altul, acela ca membrii *să se cunoască* între
ei. Pe LinkedIn, se formează o rețea profesională destul de bine
închegată... De aceea, lista de discuții nu poate substitui LinkedIn
și invers.

Pasul 2 este acela ca Dvs., constănțenii - eu, unul, sunt
bucureștean ;-) - să aduceți în grup cât mai multe persoane. Cum
fiecare linuxist cunoaște cel puțin încă unul, asta cred că nu-i
foarte greu... Se formează astfel o mică comunitate locală interesată,
care

Dacă activitatea pro-Linux din Constanța nu-i foarte puternică - și
înțeleg că nu e - pasul 3 este să intrați în legătură cu alte
comunități din țară, ca să vedeți ce fac ele. Lista acestor comunități
din România este la http://wiki.lug.ro/mediawiki/index.php/Comunit%C4%83%C5%A3i_Linux_din_Rom%C3%A2nia
Merită să vedeți, spre exemplu, ce se întâmplă la Cluj, București,
Arad, Iași, Sibiu și să vă inspirați...

Pe urmă, nu strică să vă întrebați unde se folosește Linux în
Constanța, cine îl folosește și la ce - să faceți o listă organizată.
Pot să pun pariu că, în acest moment, nu cunoașteți nici 10% din
proiectele locale unde e folosit și din oamenii care lucrează cu el...
De asemenea, v-ar ajuta *mult* existența unui wiki sau a unui website.

Organizatoric:

Momentan, eu am „predat” unuia dintre Dvs., constănțean, -
aleator ;-) - ownership-ul grupului LinkedIn CTLUG pe care tocmai l-am
creat și m-am retras din grup. Sunt membru în prea multe grupuri și
LinkedIn nu-mi permite să mă mai înscriu, deși aș vrea să rămân, ca
simplu membru, în toate grupurile din țară.
Dar rămân membru al acestei liste de discuții, fiindcă sunt legat de
Constanța în multe moduri, inclusiv cu instalări de Linux funcționale
în județul Dvs. ;-)

Așteptăm, deci, câteva zile, să apară cât mai mulți membri constănțeni
în grupul de contacte LinkedIn și, poate, și pe această listă. Vă pot
spune că nu aveți nevoie doar de administratori, programatori si alți
oameni de IT, ci și de jurnaliști locali de la paginile de IT ale
ziarelor, oameni de PR, de media&advertising, de ISP-iști, de
*manageri* interesați (fie și de la firme mici), de vânzători de
hardware, de consultanți/PFA...

Aș fi chiar curios câți apar.

Fiecare dintre Dvs. trebuie să știe o firmă mică de calculatoare
locală, care are vreun linuxist... vanzatori la MediaGalaxy,
interesați... vă puneți relațiile în mișcare ?

Ca vești importante, vă semnalez:

1. apariția Asociației ProLinux http://www.prolinux.ro, în care vă
așteptăm ca membri, pentru a „da o voce oficială” comunității de
Software Liber românești și a începe să purtăm un dialog cu
oficialitățile

2. Școala de vara anuală organizată la castelul Macea, jud. Arad, de
Universitatea particulară Vasile Goldiș:

http://proinfo.uvvg.ro
BLOGUL EDIȚIEI 2009 http://proinfo.uvvg.ro/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=44&Itemid=48
POZE http://picasaweb.google.com/secaricaw

Cu prietenie,
Răzvan

On Oct 11, 5:06 pm, Catalin Nicolescu <catalin.nicole...@gmail.com>

Pavel Kiss

to ct...@googlegroups.com
Eu sunt din Arad , mutat de 2 ani in Cta. Stiu ce se intampla acolo si tin legatura cu cei din ArLUG , SbLug, etc.

to ct...@googlegroups.com
On Sunday 11 October 2009 17:50, rsandu wrote:
> Bună ziua,
>
> Din experiența mea de promovare GNU/Linux (care, îndrăznesc să spun, e
> destul de bogată), vă pot spune următoarele:

Textul tău e complet neinteligibil datorită patrăţelelor care apar în loc
de "ş" şi "ţ". Ştiu, le foloseşti pe alea "româneşti", cu virgulă în loc de
sedilă, dar asta nu ajută prea mult când fonturile pe care le foloseşte
destinatarul nu are glyph-urile alea.

--
Serghei

Catalin Nicolescu

to ct...@googlegroups.com
Arad, da da da, foarte frumos oras, been there.

Nu stiu exact cat de intruziva e o lista de mail, eu unu sunt prea
obijnut cu sute de email-uri citite rapid.
Si nu e vorba de nici o dezamagire personala, din contra, cunoscand
prea bine constantenii, si vazand entuziasmul tau, am zis sa nu fii tu
ala dezamagit.

Incercam si noi sa tinem macar lista asta pe perfuzii. Mai descopera
si altii linux-ul, altii l-au descoperit dar sunt noi in oras.
E un fel de gara aici, ca sa-i zic asa. Oricine e bine venit si zic eu
ca ar fi bine sa ii prezint toate datele ecuatiei ca sa stie despre ce
e vorba.

Eu unu sunt si prin alte liste de pe la alte lug-uri locale. Am vazut
si Cluj si Bucuresti si Tg. Mures. Am ramas si prieteni.

Pe aici pe plaiuri primele "intalniri" sa le zic asa au fost de
ISP-isti. Dar ... moare repede entuziasmu, poate mult prea repede.
Din alte puncte de vedere, constantenii sunt cam experti in toate,
prea experti pentru binele lor, de multe ori nu se suporta a fi in
aceeasi incapere, cel putin majoritatea IT-istilor pe care ii cunosc
pe aici.

Oamenii de PR sunt toti in Bucuresti, ca e aproape, se plateste bine,
si chiar stie lumea ca exista meseria lor si e apreciata.
Vanzatorii de HW sunt de mult prinsi de Micro$oft, iar cei ce pot
sugera alternative, prefera sa nu din cauza "peretilor" de care se
lovesc.

Putem oricand sa mai dezvoltam subiectele la un pahar de bere daca e
cineva interesat. :)

Serghei Amelian

to ct...@googlegroups.com
On Sunday 11 October 2009 17:45, Pavel Kiss wrote:
> D'acord dar ce faci daca gasesti un om cazut pe jos ?. Ii dai un sut sau
> incerci sa-l ajuti sa se ridice ?.

Da, e de mare efect sa ajuti un mort sa se ridice :)

> Stiu ca ai muncit sa faci ctlug sa
> functioneze si ca ai fost dezamagit. Nu indraznesc sa te incurajez. Ar
> cadea o prea mare repsonsabilitate pe umerii mei ;). Macar sa ne adunam sa
> stim cati suntem si cine suntem.

Noi ne cam stim. Mai mult de atat nu prea se poate face.

> Daca o fi sa fie sa fie atunci, daca nu sa
> bagam constanta si linux-ul in cripta si sa inchidem poarta cu 10 lacate
> :D.

Linuxul constantean e mort si ingropat demult. De fapt nici nu stiu daca a
fost viu vreodata.

--
Serghei

Catalin Nicolescu

to ct...@googlegroups.com
2009/10/11 Serghei Amelian <serghei...@gmail.com>:

> Linuxul constantean e mort si ingropat demult. De fapt nici nu stiu daca a
> fost viu vreodata.

a fost el viu, da a cam avut complicatii la nastere :)

rsandu

to ctlug
Multumesc, Serghei !

Eu sunt un idealist: inca mai cred ca oamenii, vazand ca textul apare
cu patratele, vor intelege ca e ceva in neregula cu calculatoarele
lor... ;-)

Cu stima
Răzvan

Serghei Amelian

to ct...@googlegroups.com
On Sunday 11 October 2009 18:38, rsandu wrote:
> Multumesc, Serghei !
>
> Eu sunt un idealist: inca mai cred ca oamenii, vazand ca textul apare
> cu patratele, vor intelege ca e ceva in neregula cu calculatoarele
> lor... ;-)

Sau o sa creada ca e ceva in neregula cu calculatorul tau :) Pentru ca alte
texte cu diacritice le sunt afisate corect, dupa stiinta lor.

Ca sa deviem putin discutia, sunt curios, ce font folosesti?

--
Serghei

Pavel Kiss

to ct...@googlegroups.com
Eu vad bine tot textul. Este din cauza codificarii.

Exista un canal irc pe care o sa incerc sa pun un bot sa-l mentina activ :
server irc.freenode.net
canal #ctlug.ro

Probabil unele discutii se pot purta mai usor acolo.
La fel au si cei de la sblug (#sblug.ro), arlug(#arlug) , blug(#blug.ro).

> Ca sa deviem putin discutia, sunt curios, ce font folosesti?
> --
> Serghei

<offtopic>

Heee, heee, grea întrebare, Serghei...

Scriu mesajele acestea direct online, în interfața Web a Google
Groups, folosind cel mai recent Firefox 3.5.x din Fedora 11. Codarea
este UTF-8.

Pe toate sistemele mele Fedora, am grijă să am instalat fontul
Terminus (atât pentru X cât și în consolă). Sistemul are acest font
definit ca font implicit (adică linia SYSFONT="Lat2-Terminus16" în /
etc/sysconfig/i18n)

Numai bine,
Răzvan

</offtopic>

Dread Knight

to ctlug
Voi fi si eu pe #ctlug.ro de acum incolo.

roberto

to ct...@googlegroups.com
ceat si bere. my favourites.

2009/10/13 Dread Knight <dk....@gmail.com>

Voi fi si eu pe #ctlug.ro de acum incolo.

--
a warm place with no memory