sit ctlug

robert datcu

to ct...@googlegroups.com
http://ctlug.net

- cam atat am reusit sa fac pana acum
- orice idee, sugestie, observatie, critica, etc. sunt binevenite
- cosmin: sterge de pe hdd folderul "uploads" din "wp-content" (cu tot
ce contine, nu e nici o problema)
- catalin: am pus la frm de contact sa trimita automat mail pe
ct...@googlegroups.com insa nu cred ca face asta (de fapt sunt sigur -
oricum, am testat frm cu alta dresa si merge); se poate sa se trimita
mail pe adresa amintita fara a fi inregistrat ? daca nu, ne trebuie o
adresa separata pt contact site cu forward automat pe lista ctlug

inca o data, sugestiile sunt binevenite.

--
the truth is the truth and only thing you can do is live with it

Catalin Nicolescu

to ct...@googlegroups.com
Am lasat cu cerere de inscriere, ca sa evitam roboteii cu reclame. Nu
inteleg dece un mecanism in plus care sa posteze e-mails pe lista.
Dece nu lasam omu' sa decida el daca vrea sau nu.
Eu zic ca oricine ar fi interesat sa intre in contact cu noi, are
habar de ce este un mail-list. dar daca vrei mai facem o adresa de
e-mail in plus.
Nice logo by the way.

--
My LinkedIn
http://www.linkedin.com/in/nicolescucatalin

robert datcu

to ct...@googlegroups.com
Pai ideea e urmatoarea: sunt oameni care vor sa transmita un mesaj,
dar pt asta nu trebuie SA II OBLIGAM sa se inscrie pe o lista Google
Groups. Cred ca e nevoie de o adresa de mail separata gmail si forward
automat de la adresa asta pe lista googlegroups. Of course, adresa
asta de mail trebuie "sa se inscrie" pe lista :).
ct...@gmail.com , contac...@gmail.com , whatever.

Logo-ul e la repezeala, atat cat m-a dus si pe mine capul. Thx :))
Desigur, asteptam o varianta mai "profi", Cel putin zic ca am nimerit culorile.

2008/6/22 Catalin Nicolescu <catalin....@gmail.com>:

--
the truth is the truth and all you can do is live with it

Serghei Amelian

to ct...@googlegroups.com
On Sunday 22 June 2008 18:38:10 robert datcu wrote:
> [...]
> adresa separata pt contact site cu forward automat pe lista ctlug
>
> inca o data, sugestiile sunt binevenite.

Arata naspa in konqueror (probabil are un iframe pe acolo). La fel, pe
firefox3, are bara de scroll pe orizontala.

--
Serghei Amelian

ctlug.png
BitDefender.txt

robert datcu

to ct...@googlegroups.com
yep, e legat de rezolutie. am vazut si eu ieri situl la 1024x768 :(
la rezolutia mea de acasa de 1650x1050, nu se vad aceste probleme :)
am mai "taiat" din latimea sitului de la 1024px la 994px

pe laptop, unde am 1280x900px si ff3, se vede ok.

--
the truth is the truth and all you can do is live with it

Screenshot.png