Podcasting Video in Constanta

瀏覽次數:1 次
跳到第一則未讀訊息

Catalin Nicolescu

未讀,
2008年6月15日 清晨6:42:432008/6/15
收件者:ctlug
Forwarded message.

Salutare utilizatori de linux de oriunde sunteti.
Subsemnatul impreuna cu Catalin si Robert am convenit sa dam drumul
unui canal media de webcasting / podcasting online. Logistica exista ,
tematica exista , oameni nu prea. Cine poate sa ajute in acest sens
let's do it.

Se baga careva ?
Cine ? ce poate sa prezinte ? Emisiune in toata regula , ce mai .
Let's do it guys!
Rock this tiny tux !
Cred ca daca incepem vom fi prima comunitate linux care face acest
lucru in Romnaia.

Cu respect,
Aygun

--
My LinkedIn
http://www.linkedin.com/in/nicolescucatalin

aygun

未讀,
2008年6月15日 中午12:27:012008/6/15
收件者:ctlug

Helllaaaauuuuuuuuu , Anybody here ?
Yuuuuuhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !
Echoooo , echoooooooooooooooo !

Gol frate , gol !

Nobody !

PS: Cand e de facut ceva batem in retragere ! Niiiiiiccceee !

robert datcu

未讀,
2008年6月15日 中午12:43:392008/6/15
收件者:ct...@googlegroups.com
chill man ... e duminica ... oamenii mai stau si sub mese :)

2008/6/15 aygun <Abibul...@gmail.com>:

--
the truth is the truth and all you can do is live with it

Cosmin Gorgovan

未讀,
2008年6月15日 下午1:32:212008/6/15
收件者:ct...@googlegroups.com
Catalin Nicolescu wrote:
> [...]
Eu pot oferi gazduire web, ajutor pentru site si eventual ceva
idei/documentatie/sugestii pentru discutie. Nu sunt genul care sa stea
in fata unui microfon si sa vorbeasca incontinuu o ora.

aygun

未讀,
2008年6月16日 凌晨2:06:362008/6/16
收件者:ctlug

C'mm'n man , daca e duminica nu-mi zice ca nu se poate sa arunci un
ochi here. In alta parte se poate sa se discute. Vezi software liber
group are activitate cat noi intr-un an. La noi nici macar oamenii de
baza nu activeaza. Si ne mai numim GRUP.

> chill man ... e duminica ... oamenii mai stau si sub mese :)
>
> 2008/6/15 aygun <Abibula.Ay...@gmail.com>:

robert datcu

未讀,
2008年6月16日 凌晨2:47:242008/6/16