Prezentare Universitatea "Ovidius" Constanta

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to ctlug
Salut,

Prin Aygun m-a contactat un student al Universitatii "Ovidius" care
era dispus sa vorbeasca la decanat pentru organizarea unei prezentari.
Problema e ca omul nu se simte foarte "speaker" si ar dori oameni mai
experimentati care sa tina prezentarea, el o sa se ocupe de
organizare.

E cineva de pe lista asta disponibil sa il ajute, sau sa tina o
prezentare?

Spor

--
Alin

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to ctlug
De pe [software-liber] as dori sa incercam sa facem un plan de bataie

Salut, Alin & all,

*Poate* aş putea vorbi eu la Ovidius (într-o "vizită" de doar câteva
ore, fiindcă stau foarte rău cu timpul), dacă mi-ai da câteva
informaţii suplimentare:

- când ar urma sa fie asta;

- cât de lungă/scurtă ar trebui să fie prezentarea (minute);

- există niste "subiecte impuse" care trebuie atinse (un anumit model
pe care îl urmaţi în prezentarile ce le-aţi facut până acum) sau mi-aş
putea organiza speech-ul după cum vreau ?

- cine face, înainte, puţină publicitate prezentării, ca să se ştie
despre ea şi să nu vorbesc la scaune goale ?

- este necesară puţina logistică, cum ar fi un laptop, niste
prezentari de slide-uri, un retroproiector, etc ? Laptop am, poate
retroproiector are universitatea, dar o prezentare de slide-uri mi-ar
trebui, nu am la îndemână...

- auditoriul primeste ceva materiale, cum ar fi 8-10 CD-uri cu Ubuntu,
Fedora, OpenDisc, fluturasi, materiale tipărite etc.?

- care e nivelul dorit ? Vorbim unora care n-au mai auzit de Linux si
de free software sau unor ascultatori care deja cunosc subiectul ?

- e potrivita perioada de examene/vacanta pentru o asemenea intalnire
sau mai bine o lasam la toamna (inclin pentru ultima varianta, nu cred
ca studentilor le e gandul acum la asa ceva) ?

- participa si profesori, cadre didactice ? Ar fi de dorit...

Mulţumesc,
Răzvan

Catalin Nicolescu

to ctlug
Am discutat de posibilitatea unei mici prezentari, tot
la Universitatea Ovidius, cu studentii din anii I si II.

Imediat dupa ce se termina licenta (5 Iulie), este o perioada de 2
saptamani de "practica pe calculator".
Am discutat cu profesorul si ne-ar putea lasa sa tinem o mica
prezentare (cel mult 1 ora jumate), studentilor care sunt in practica,
ca sa vedem cum reactioneaza, si sa isi faca si oamenii o idee de ce
am putea prezenta la conferinta din Octombrie.

Pentru cine ne urmareste si nu este in tema, in Octombrie la
Universitatea Ovidius se va tine Conferinta Nationala de
Invatamant Virtual http://www.cniv.ro/2008/

Se fac pregatiri in vederea participarii cu prezentari a grupurilor
CTLug si Grupul pentru Software Liber.
Discutia pe aceasta tema este purtata pe lista software-liber
http://groups.google.com/group/software-liber/browse_thread/thread/8a98cc2fbf901c40
si se vor publica si aici informatii utile.

Intre timp, CTLug are ca tema punerea pe picioare a unei mici
prezentari despre Linux & Co. ce se va sustine tot la Universitatea
Ovidius, imediat dupa terminarea examenelor de licenta.

As dori sa aflu cine este interesat sa sustina o prezentare de 30-45
minute si ce subiect de discutie ar avea.
Avem cam 1 ora jumate timp alocat, iar pana duminica seara (22 iunie),
trebuie anuntate 1-2 subiecte de discutii.

aygun

to ctlug
I'm in ! Iti dau maine sau poimaine cel mai sigur lista de subiecte pe
care o pot prezenta.

Ok ?

PS: Cand ne vedem sa discutam ?

rsandu2007

to ctlug
Hello,

Repet şi eu "oferta" făcută, aceea de a spune câteva cuvinte la
prezentarea de la Universitatea Ovidius, dacă credeţi că vă pot fi de
folos.
Aş fi avut nevoie doar de câteva detalii - vedeţi, vă rog, al doilea
post din acest thread, al meu, pe care l-a forwardat Alin listei
CTLUG.

O altă întrebare ar fi dacă putem beneficia de un minim suport din
partea presei sau televiziunii locale, de puţină publicitate care să
stârnească interesul utilizatorului de Windows mediu.

Dacă doriţi, pot povesti "direct" audienţei (sunt membru al
comitetului de standardizare românesc...) cum a decurs standardizarea
OOXML, care-i miza, care-s avantajele ODF, etc.

Numai bine,
Răzvan

Catalin Nicolescu

to ct...@googlegroups.com
Hello Razvan,

In privinta conferintei din Octombrie, este vorba de un maxim de 3
ore, pe care il putem imparti cum dorim, am povestit mai mult pe lista
de la Software Liber deoarece nu e o chestie care priveste doar
Constanta http://groups.google.com/group/software-liber/browse_thread/thread/8a98cc2fbf901c40

Nu exista subiecte impuse, atat timp cat nu se face reclama explicita
la un anume produs. Fiind conferinta internationala nu vom avea scaune
goale :)
Cat despre presa locala ... este citita mai mult la sectiunile
Imobiliare si Matrimoniale, dar sunt e cred ca vor avea si un articol,
doua despre asta, trebuie sa ma interesez pe la cunoscutii din
domeniu.

Titulatura ta, ar da bine la PR, mai ales ca majoritatea celor
prezenti vor fi din mediul academic si de obicei au un fetish foarte
ciudat cand te recomanzi cu titluri pompoase :)

--
My LinkedIn
http://www.linkedin.com/in/nicolescucatalin