aplicatie pentru ordine de plata

Serghei Amelian

to ct...@googlegroups.com
Salut,

Ceva noutati legate de documentatia necesara demararii proiectului?

--
Serghei Amelian

--
This mail was scanned by BitDefender
For more informations please visit http://www.bitdefender.com

aygun

to ctlug
Sal man1

Vorbim maine ! Am un layout si cam ce trebuie insa nu am timp sa le
scriu acum. a pregatesc de internare. Bagaje , alea , alea...Some time
with my family ... You know !!!

Maine voi fi online undeva dua ora 10 , daca poti intra si tu pe un
mes please sa vb mai multe.

Danke ,

Aygun

PS: Da-mi si mie un mail cu telefonul tau .

Serghei Amelian

to ct...@googlegroups.com
On Sunday 22 June 2008 16:25:33 aygun wrote:
> Sal man1
>
> Vorbim maine ! Am un layout si cam ce trebuie insa nu am timp sa le
> scriu acum. a pregatesc de internare. Bagaje , alea , alea...Some time
> with my family ... You know !!!

[...]

Lasa, vorbim cand te intorci, ca numai stresul asta iti lipsea.
Bafta la "upgrade".

aygun

to ctlug

Salut Serghei!

Uite aici http://www.goblinx.ro/index.php?s=gs&pag=descarca aplicatii
de bilete la ordin si nu numai. Mi-a fost dat linkul de un prieten .
Nu am apucat sa testez nimik de acolo ptr ca nu am banda aici. Sunt e
gprs ( 8k/s ).

Poate te inspira ca si campuri , db , etc.

Aygun

aygun

to ctlug
inca o aplicatie aici

http://www.euroforms.ro/download.php

e demo dar cred ca ajunge sa iti faci o idee.

Eu cred ca este cel mai complet.

Ce zici ?

Aygun

Serghei Amelian

to ct...@googlegroups.com

Pare mai complicat decat ma asteptam, probabil de aici si preturile
exorbitante. Va trebui dezvoltata o infrastructura de printing pe formulare
pre-tiparite.

Serghei Amelian

to ct...@googlegroups.com
On Tuesday 24 June 2008 09:59:22 aygun wrote:
> inca o aplicatie aici
>
> http://www.euroforms.ro/download.php
>
> e demo dar cred ca ajunge sa iti faci o idee.
>
> Eu cred ca este cel mai complet.

Daca are cineva timp, sa adune toate ordinele de plata de la toate bancile
gasite pe http://www.euroforms.ro si sa le bage intr-o galerie. Se pare ca
sunt destul de multe si nu am timpul necesar sa le centralizez pe toate. Ar
fi si un exercitiu de munca in echipa :)

Apropo, sa ne gandim si la un nume pentru proiect, si sa facem un site despre
el.

roberto

to ct...@googlegroups.com
Naspa, nu am cum sa va ajut cu niste tipizate. Noi folosim homebanking
cu toate bancile cu care lucram.

Personal, cred ca resursele trebuie investite in alte tipizate din
activitatea unei firme.
DE exemplu, foi de parcurs (sunt maxim 5 modele la nivelul tarii),
foaie de varsamant (asta are legatura cu banca si pot exista diferente
intre banci), ordin de deplasare, dispozitie de plata sau incasare
(asta nu are legatura cu banca - se foloseste atunci cand se da niste
bani unui angajat sau se primesc bani de la un angajat), decont
intern/extern. Aici e simplu si formularele sunt cam aceleasi de
cativa ani.

Se generalizeaza homebankingul iar bancile au carnetele de OP/CEC/BO
personalizate si inseriate. Nu vaz un viitor practic al aplicatiei. Ar
mai fi si reticenta celui care primeste un document de plata pe o
coala a4, etc ...

Cu bine,

2008/6/25 Serghei Amelian <serghei...@gmail.com>:

--
the truth is the truth and all you can do is live with it

Serghei Amelian

to ct...@googlegroups.com
On Thursday 26 June 2008 10:36:15 roberto wrote:
[...]

> [...]
> personalizate si inseriate. Nu vaz un viitor practic al aplicatiei. Ar
> mai fi si reticenta celui care primeste un document de plata pe o

Asta era si intrebarea pe care mi-o puneam eu. Ideea e sa facem o
infrastructura de tiparit pe formulare tipizate, dupa care putem implementa
orice avem chef.