kirándulás SOS visszajelzést kérek

1 view

Krisztina Cselényi

to CsokonaiC, gyorkosma...@gmail.com
Sziasztok, az Andi költségkimutatását ismeritek (belépők egyebek).
A busz szerzésen rajta vagyok, de ahhoz hogy le tudjam foglalni, kellene tudnom,
hogy hányan mennének el biztosan a kirándulásra (be is fizetik a költségét) fejenként. Erre az osztálypénzből nem tudunk áldozni, ugyanis az ajándékok és az évvégi tanárbúcsúztató el fogja vinni a költségek nagy részét.

Pontos árat ma tudok meg a buszra vonatkozóan (eredetileg 20+2  főre kértem), amint megvan, küldöm.

Felmerült részemről a vonatos utazás lehetősége is, ilyen csoport esetén egyébként ingyenes, de Pali bácsi nem szeretné, ha van busz, mennek, ha nincs busz nem mennek.

Szóval viszonylag gyors válasz kéne a megyek/nem megyek témában, mert ha nem oda, akkor meg kell szervezni közelebbre a kirándulós napot.

Köszi hogy gyorsan reagáltok!!!

Kriszta

Patrícia Faragó

to Krisztina Cselényi, CsokonaiC, gyorkosma...@gmail.com