Ballagás és feszkó

Krisztina Cselényi

to CsokonaiC, Ivett Schrammel, gyorkosma...@gmail.com
Sziasztok!

Sok-sok gondolkodás vezetett e levél megírására. Gondolom sokan olvastátok Pali bácsi üzenetét, vagy hallottátok a gyerekektől a hétfői monológot.

Noha Ópusztaszer szervezése volt a fő téma, azt gondolom ez sokkal mélyrehatóbb probléma ennél. Nem szeretnék sem okokat sem felelőst keresni, alapesetben egy osztálykirándulás megszervezése az osztályfőnök feladata. Én a magam részéről sajnos nem emlékeztem arra, hogy a szülők jelenlétére is számított már csak azért sem mert a gyerekek ezt annyira nem akarták.

A “háta mögött” szervezés tulajdonképpen a megoldás akart lenni, mégpedig ingyenes vonatút keretében szülői kísérettel, melyre nekem azt mondta hogy nem viszi ezt az osztályt így el, ha nincs busz engedjük el. A gyerekek úgy tudom egyébként jól érezték magukat.

Sajnálattal hallottam az ígéretek be nem tartása megjegyzést is, mert számos alkalommal személyesen, írásban egyeztettem vele.

Minden a ballagás érintő intézni valót a másik osztály segítségével tudtam időben elintézni mert semmilyen információm nem volt.

A bankett szervezésére tett kérésünkre nemleges választ kaptunk, csak nekünk nem lesz ha jól tudom.

Azt gondolom hogy a problémákat kérdéseket felnőttek között kellett volna megoldani, s nem a gyerekeket postásnak használva. Iza ezt nagyon rosszul élte meg.

Szóval azt gondoltam holnap reggel beszélek vele. Amennyiben nem tudom meggyőzni úgy megkérem hogy legalább jelképesen vegye át sz ajándékot, ne alázza meg a gyerekeket a többi gyerek és tanár előtt. Amennyiben ez lesz, úgy a penzt vissza fogom nektek osztani. De bízom abban hogy elfogadja.

Azt gondolom ez az ő napjuk, nem fogom engedni hogy rossz élmény legyen a ballagásuk, mert a Pali bácsi szerint az nem fontos.

Egy kicsikét értetlenül állok a történtek előtt, fel nem foghatom mi szükség erre. S hogy aggályait időközben miért nem jelezte.

Nem gondolom hogy bármelyik szülő figyelmen kívül hagyná a gyerekeket, mindazonáltal ez szülő és tanár közötti összhang nélkül nehezen megy. A mondat eleji feltételezést mindannyiótok nevében kérem ki magamnak!

Természetesen megértem hogy elfáradt és sok neki, abszolút értem és elfogadom, de szerintem ő sem szeretne egy rossz emlékű ballagást.

Remélem egyetértetek, a gyerekek mindenekelőtt. Legyen békés boldog és maradandó ballagásuk.

Ja, a meghívó azt hiszem már meg lett rendelve, de reggel megkérdem mert a többieknek már készen van..

Szép estét

Kriszta

Andrea Berkesi

to Krisztina Cselényi, CsokonaiC, Ivett Schrammel, gyorkosma...@gmail.com
Sziasztok

Én egyet értek.

Elmaradt igéret?? Kérdem én mi volt az?? Mert akkor legalàbb mondja el. A tervezett Ópusztaszeri kiràndulás elő volt készítve, egy dolog nem volt, busz. De erre egyből lett terv a vonat. A Nyugatiba simán el lehet jutni és tudtommal ugyan úgy menetrenddel közlekedik , mint Esztergomba.

Én kérdeztem rá  a bankettre és egyből elutasította Pali bácsi, e helyett ötleteltük ki az Ő alapötlete nyomán vele, hogy akkor Ópusztaszeren “piknik”.

És innen nem értem 😔😔😔
--
http://csokonaic.webnode.hu/
---

Viktória Szabó

to Krisztina Cselényi, CsokonaiC, Ivett Schrammel, gyorkosma...@gmail.com
Sziasztok!
Domi is megrendülve mesélte és olvastam az üzenetet is.Nem értem mire volt ez jó,lelkükbe taposni, majd lelkifurdalást okozni,hogy van pár éve de a gyerekeknek sokkal több,reméli ők eljutnak Ópusztaszerre, könyörgöm...akkor csüccs az első vonatra és menjen.Valóban az osztálykirándulásokat az Ofö szervezi,max besegítenek a szülők,részvétellel,felügyelettel,de meg megalázni x számú gyereket,és szüleiket,hogy az ígéretek meg mittudom én..nem tudom hol,de Pali Bácsit elvesztettük!

Csak nem teszi meg, hogy készül az osztály és bedurcizik..az utolsó napon!

Sziasztok.

Patrícia Faragó

to Viktória Szabó, Krisztina Cselényi, CsokonaiC, Ivett Schrammel, gyorkosma...@gmail.com
Kedves Krisztina!

Köszönjük, hogy holnap beszélsz erről Pali Bácsival!

Én még reménykedem benne, hogy rendeződnek a dolgok és valóban egy szép emlékű ballagása lesz a gyermekeinknek...

Szép estét mindenkinek!

Patri

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/csokonaic/CAGtjfdY_4Fm1VP%2BSCWNwNbv24fnn3cV1wGNESBc%2BJv%2B-SLGQiQ%40mail.gmail.com.

Ivett Schrammel

to Patrícia Faragó, Viktória Szabó, Krisztina Cselényi, CsokonaiC, gyorkosma...@gmail.com
Sziasztok!

Döbbenten állok a történtek előtt, Zsófi is teljesen feltdúlt állapotban jött haza hétfőn.. Látom egy ideje, hogy Pali bácsi nagyon elfáradt.. de a ballagás a gyerekeinkről szól, ez az ő napjuk kell hogy legyen.
Kriszta, nagyon köszönöm, ha holnap beszélsz vele, remélem ezt ő is meg fogja érteni. Lehet, hogy neki ez a sokadik elballagó osztálya, de a mi gyerekeinknek ez az első és egyben utolsó 8-os ballagása. Nem mindegy, hogy erre hogyan fognak emlékezni..
Két lányom jár még ebbe az iskolába, mindkét osztályban a tanárok szervezik a kirándulásokat, van, ahol 2 naposat (4. osztály, épp holnap indulnak), plusz egy nap Aquaworld év végén, plusz év közbeni egy napos kirándulások.. Én úgy tudom ez általános, nem extra elvárás a gyerekek-szülők részéről..

Szép estét mindenkinek,

Ivett