osztálypénz, évvége, infók

Krisztina Cselényi

to CsokonaiC
Sziasztok,
remélem, már minden gyerkőc kipihente a felvételi izgalmait!

Mellékelve találjátok az osztálypénz befizetését és költéseket jelző táblázatot.
Kérem, hogy aki még semmit, s aki részben fizette ki, májusban pótolja!
Köszi előre is!

Voltam benn Pali bácsinál átbeszélni a maradó teendőket. Ami még vár ránk, az a fotózás (tabló is lesz), a tanároknak tartandó búcsúztató, ahol az osztály úgy tudom készül. Kérdezzetek rá a gyerekeknél Ti is, légyszi!

A tanároknak a búcsúajándék ezen a programon kerül átadásra. Andi (Bence anyukája) jóvoltából lenne lehetőség balatoni két napos (egy éjszakás) két személyes üdülésre Pali bácsinak, csomagban. Ez nagyjából 60e Ft körüli. Továbbá Patrik édesanyjával azt beszéltük, hogy egy búcsúalbumot is készíthetnénk neki, a gyerekek képeivel. Kérlek válaszoljatok arra, hogy az ötletek jók-e, s mekkora összegig gondoltátok az osztályfőnök megajándékozását!

A többi tanárnak még gondolkodom, az összegyűlt pénz jelentős része erre fog menni.

Lesz még egy kirándulás, arról majd Andi fog nektek információt küldeni.

Fotózás is lesz, ennek időpontját sem tudom még pontosan, de megérdeklődőm. Tabló is készül az iskolába, együtt lesz kitéve a három osztály. A képekből egyénileg igényelhettek, saját költségre.

Ballagás: június 14. 11 óra, lányok piros nyakkendő, azt hiszem ennek beszerzése folyamatban van! Fiúknál ahogy beszéltük a sötét nadrág mindenképpen jó lenne.

MEGHÍVÓ készül a suliban, lehet igényelni, ha jól tudom 50,- Ft az ára.

Ha valakinek kérdése van, kérlek szóljatok!

Sziasztok!

Kriszta
CSVMG_8C.xlsx

Andrea Berkesi

to Krisztina Cselényi, CsokonaiC
Kedves Mindenki !

Szépen kérjük azokat a Szülőket is akik nem szoktak a levelezésben részt venni, válaszolni, hogy most kivételesen tegyék meg! Sok pènzről van szó egyrészt, másrészt és ez a LEGFONTOSABB, hogy mègiscsak legyen a Kölköknek szép az általános iskola lezárása.

Köszönöm, köszönjük előre is, hogy komolyan veszi MINDENKI 😊

Üdvözlettel,

Andi
--
http://csokonaic.webnode.hu/
---

Szűcs Kriszti

to CsokonaiC
Sziasztok!

Az ötletek szerintem jók.

Részemről bármilyen ajándék lesz a többi tanerőnek abban is benne vagyok.

Köszönöm a tájékoztatást, a szervezést és a kivitelezést!

Üdv.: Kriszta ( Héger András anya)

Veres Éva

to csok...@googlegroups.com
Sziasztok!

Pali bácsi ajándéka szerintem jó ötlet, ha beleférne egy teljes hétvége,
milyen jó lenne. A búcsúalbumnak biztosan örülne a Tanár úr!

Ha szükségetek van segítségre, szóljatok, szívesen besegítek
beszerzésben, csomagolásban, amiben kell.

Arról van esetleg információ, hogy a ballagás kb meddig fog tartani?

Köszönöm a tájékoztatást!

Szép estét,

Éva (Primusz Máté)

Krisztina Cselényi

to Veres Éva, csok...@googlegroups.com
Sziasztok,

Bocsánat írtam egy hülyeséget, a nyakkendő vörös lesz ahogy választották, és egységesen mindenkinek.

Bocsi

Kriszta

--
http://csokonaic.webnode.hu/