Doprava dárku do ČR

Lucie Kaufnerova

Mar 3, 2024, 12:11:26 AMMar 3
to cscluba...@googlegroups.com, maminky-...@googlegroups.com
Zdravím,
tak zkouším znovu: nenašel by se někdo ochotný, kdo by mi byl schopen dopravit do ČR jeden dárek? Nezdařilo se mi to před Vánocemi, tak zkouším teď, bylo by to k narozeninám (28.3). Nejede od vás domů třeba někdo z rodiny, kdo by měl případně trochu místo v kufru?

Prosím ozvěte se mi, pokud můžete pomoci. Dopravu po Čechách už samozřejmě zajistím.

Díky moc,
Lucka

Anna Havrankova

Mar 3, 2024, 3:44:19 AMMar 3
to cscluba...@googlegroups.com
Ahoj Lucko,

o co se prosim jedna, o jak velky darek? Manzel leti ted ve stredu do Australie a pak do CR, jen na otocku na tyden, ale prave moc mista v kufru nema, cili potrebujeme vedet, o co se jedna.

Anna

Mar 3, 2024, 4:52:10 PMMar 3
to cscluba...@googlegroups.com
Ahoj Luci

My letíme 24.5.24 a klidně ti ho vezmeme. V ČR budeme mezi Buštěhradem a Havlíčkův Brod,  dej vědět jestli se to hodí. Jinak jsme z Rotoruy.

Zatím ahoj
Naďa