KIWAK tatranský - Film zitra - Streda 7:25am

Bohuslav Brenner

to cscluba...@googlegroups.com
Dobry vecer krajane,
zjistil jsem, ze zitra v 7:25 am Novozelandskeho casu je na programu Slovenske televize 2 film naseho krajana Ilji Ruppeldta s nazvem KIWAK tatranský (Príbehy a osudy Slovákov, ktorí sa rozhodli žiť na druhom konci sveta. Slovenská republika (2021)).

Film je mozne sledovat na online vysilani https://www.rtvs.sk/ - zive vysilaie na dvojce:

Prijemne sledovani vsem,
Bohous Brenner

Leon Nowy

to 'Ludmila Tvrdonova' via CS Club Auckland
Ahoj Bohousi,

Dekuji za tip, je dobre ze z nasi komunity nekdo
neco pekneho vytvoril, tesim se na film!

Preji pekny vecer
Leon

--
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny „CS Club Auckland“ ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny, zašlete e-mail na adresu csclubaucklan...@googlegroups.com.

Blanka Mladek

to csklub v Ch-Ch, cscluba...@googlegroups.com
Tak kdo jste nestihli vysílání v originálním čase, Hanka zveřejnila link, kde je možné se podívat na záznam 😊
Blanka

On Tue, Jul 5, 2022, 21:28 Blanka Mladek <blanka...@gmail.com> wrote:
Preposilam, kdyby nekoho zajimalo
*b

Andre Ducai

to cscluba...@googlegroups.com
Uvaha stareho  krajana
Pozrel som si video o NZ. Diky Ilja a jeho timu  za kvalitnu filmovacku .  Je tam ale  trochu casovy posun . To video bolo urobene pred 3 rokmi , odvysielane teraz , moji znami zo Slovenska reagovali na to , ze jaky tu mame pokojny a dobry zivot , a vsade naokolo je nepokoj. Asi by trebalo urobit dalsi film s nazvom "Kiwak tatransky po 3 rokoch " , navstivit tych istych ludi , co by povedali na zivot na NZ teraz. Niektorych z nich osobne poznam , viem ze par ich stratilo zamestnanie pre to , ze sa  odmietli podrobit vakcinovym nariadeniam nasej vlady . Dalsi asi stratili dost vela prijmov a zivobytia .  Urcite by na novom videu nemala chybat zmienka ako nasa vlada zapricinila antagonizaciu  obyvatelstva , postavila susedov proti susedom , policajna ukrutnost na protivladnych demonstrantoch , mnohi skoncili vo vezeni a pred sudmi - desattisice stratilo zivobytie pretoze sa odmietli podrobit nefunkcnemu experimentalnemu vakcinovaniu vlady . Mali by sme tam tiez spomenut cenzuru medii , aku sme zazili len  my co sme skorej narodeni ,  v case Ceskoslovenskej "normalizacie" po 1968 roku  . Tiez by sme nemali zabudnut na nase deti , ktore za dlhe mesiace sa zabudli ako sa hra s fyzickymi kamaratmi , a stali sa z nich pocitacovi adikti - zase vdaka snahe nasej vlady nas udrziavat "v bezpeci " . Za zmienku by tiez stal fakt , ze od roku 2020 si mozu NZ tehotne mamicky "terminovat" babetko az do dna narodenia , v pripade nepodareneho potratu dokonca aj po narodeni . Tiez za zmienku by stala inovacia , ze od minuleho roka vam tu moze legalne doktor na poziadanie poskytnut injekciu aku davaju odsudenym na smrt v Amerike , a ked by ste nahodou boli zbaveni svojpravnosti nejakym sposobom , tak to rozhodnutie za vas moze urobit vas pravny zastupca . Nehovoriac uz o tom kolkokrat sme za tie 3 roky boli oklamani nasou vlastnou vladou , ktora rozsieva nase dane do nezmyselnych struktur a ideologickych projektov .
Nie som farmar , ale myslim si ze farmari v nasej krajine by mali aj dalsie dve stranky co pisat o ich krivdach utrpenych za posledne roky v mene "zachrany nasej planety " .
Nieco vazne sa stalo s nasou krajinou . stala sa uplne inou nez ta co si ju pametam , ked som sem prisiel v 1995. roku .
Pre mna to znamena znacne sklamanie , vravim si , ze to nejak vydrzim , vydrzal som podobny rezim pocas mojich prvych 22 rokov mojho zivota . Luto mi je mladych a nase deti , ktore budu nutene rast v takejto spolocnosti .

Andrej Ducai

[...]

Benkovic family NZ

to cscluba...@googlegroups.com
Fantastický e-mail Andrej -
Aj keď veľmi smutní........ale PRAVDIVÝ (čo je rarita).
Asi ho pošlem môjmu bratovi a rodičom, ktorí sa hrajú na pstrosov!!! My musíme vydržať a bojovať a  tuto skorumpovanu vladu odsúdiť a dať do basy!!!!!!! Ako Sri Lanka......Hádam sa tu ludia zobudia keď nebudú mať čo jesť!!!! Dúfam, že všetci čo zmyslate ako Andrej a ja pôjdete do ulíc keď bude treba. Je to každého vec či si dá do seba napichat experiment ale ako sa môžu ľudia pozerať na vyhadzovanie ľudí z roboty a stres ktorý to spôsobí rodinám to nikdy nepochopím. Ja som učila 15 rokov v jednej škole a zo dňa na deň dovidenia! Ja sa vo svete nestratim, ale ako sa na ľudia môžu pozerať to nikdy nepochopím. Zdravý sedliacky rozum má teraz hodnotu zlata...držte sa a dúfam, že sa pripravujete na horšie - musíme veriť že bude lepšie ale najprv bude ešte horšie bohužiaľ.

Monika
to CS Club Auckland
Bohuzel, take mam ten pocit, ze se s jednou nejsvobodnejsich zemich na svete za posledni 3 roky udalo, neco prevratne hrozneho :-(
A neni to vsechno. Utok na nas je rozvinut ve vsech fazich. Hlavne ten na detech...

Nove skolni curriculum o duhove genderove rozmanitosti, ktere se do decek husti uz od 9 let, kde se treba dozvite,
ze nejenom zeny maji menstruaci, a ze nejlepsi jak tomu uniknout je se nechat predelat na chlapa (rozumite? Tohle se naleva na skolnich vyletech 9. letym devcatkum), tak uz fakt neni uniku... Doporucuji se podivat na: https://www.youtube.com/watch?v=2Ku1xNXH5JY

-d
P.S: Typy jna pripravu: Family First.

Ilja Ruppeldt

to CS Club Auckland

Zdravim vospolok. V prvom rade ocenujem, ze niektori z clenov klubu si sadli za pocitac a reagovali na ten moj dokument. Chcel by som ozrejmit, upresnit par veci.

1.     S RTVS som o projekte rokoval uz pred 4 rokmi, ale bez vysledku. K realnemu filmovaniu prislo v decembri 21 a januari 22. Takze vypovede ludi vo filme boli relativne cerstve (medzi prvym zaberom az po premieru uplynulo 6 mesiacov) . Paradoxne, film vznikol aj vdaka covidovej epidemii. Kedze Covid aj na Slovensku obmedzil moznosti nakrucania, tak sa po rokoch ozvali z RTVS, ze ci mam este zaujem to robit….

2.     Suhlasim s vami, ze Zeland sa zmenil na nepoznanie a zasadne k horsiemu. Zijem na Zelande od r 1997 a osobne si myslim, ze ten upadok zacal uz pocas Clarkovej vlady a zacal byt “viditelne” citit uz v cca 2005. To je ako s parnym rusnom…rozbieha sa pomaly. Teraz frci uz na plny plyn.  Treba ale povedat, ze ten proces nie je len tu, ale v podstate vsade v zapadnom svete. K moci sa dostali (vdaka blbosti volicov a benevolentnemu volebnemu systemu) absolventi pochybnych odborov na univerzitach, ktore uz dlhsiu dobu su zakladom destrukcie hodnot nasej civilizacie.

3.     Film bol primarne urceny koncesionarom RTVS, teda ludom na Slovensku. Nechcel som, a ani nebolo mozne zachadzat do detailov ako tu politici rozdeluju spolocnost. (Je takym paradoxom, ze kiwi labouristi bojovali kedysi proti apartheidu v JAR, ale teraz ho tu zavadzaju). Dramaturgicky zamer bol “Slovaci na Zelande” a v tom sirsom zivot v multikulti prostredi. Otazke Covidu som sa zamerne vyhybal, lebo v case nakrucania nebolo jasne, ci to este bude tema v case vysielania (vdaka Putinovi J, uz to nie je hlavna tema). Samozrejme niektori ludia nechceli hovorit na niektore z tem. My starsi to pozname z komunizmu J. Ano, sme spat. Takze hoci to bolo koncipovane tak, ako som naznacil, pozorny divak si mohol niektore veci uvedomit, pripadne spojit… Takze kto chcel, sa dozvedel, ze predsa len Maori su tu zvyhodnovani, ze je tu slabsie skolstvo a zdravotnictvo. Bolo istou ironiou ze o biede skolstva hovoril aj pan z Iranu… O strate slobod hovoril ten tater, … Vyslovene pozitivne o Zelande tam odzneli len dve informacie. A sice ze Zeland je krasna krajina. Co je. A ze dnes je to najlepsie miesto na zivot (v zmysle bezpecnosti), co vzhladom na to, co sa deje na vychode Europy, je tiez fakt. Mozno trochu zavadzajuco posobila informacia o nizkej kriminalite. Nechal som to tam, lebo sa to nedalo inak strihnut. Ten clovek, co to povedal, zije v Queenstown. Fakt je, ze od Timaru na juh som mal velmi dobry pocit z hladiska kriminality. Lenze to vysvetlovat do detailu, bol problem (kedysi som bol coffee boy na jednom japonskom projekte na Slovensku. Slovenska dramaturgia presviedcala japonskeho rezisera, ze musi robit rozdiely medzi Liptovom, Oravou, atd a nechceli pochopit, ked im reziser hovoril, ze bude rad ak divaci v Tokyu pochopia, ze Slovensko je v Europe). Hoci s Andrejom suhlasim, film bol o niecom inom. Ale rozumiem jeho poznamke. Casto ludia projektuju svoje frustracie napr do filmu a mrzi ich, ze tam neboli ukazane. Inak ja som zaznamenal zo Slovenska aj reakcie typu, ze boli prekvapeni istym negativizmom. Fakt je, ze Slovaci maju tendenciu nadavat na vlastne a idealizovat si to druhe. Pre mnohych bolo prekvapujuce, ze tu mame biedne skolstvo a zdravotnictvo.

 4.     Osobne si myslim, ze Covid nie je to najhorsie, co Zeland (Zapad) postihlo. Prve tyzdne som opatreniam rozumel, pretoze preventivmy pristup k akemukolvek problemu povazujem za logicky (zial prevenciu vlada neuplatnuje pri rieseni inych “napadov”) a spravny. Ale asi po 3 mesiacoch uz bolo jasne, ze sa vlada zaplietla do boja s veternym mlynom… To vsetko ale suvisi s tym, ze dnes Zapad ovladli socialni inzinieri. To by bol ale iny film. Nie Kiwak tatransky. Ale asi “Radsej komunizmus v hrsti, nez zdravy rozum na streche”  J. Niektori ludia mi zasa vycitali, ze je vo filme malo ukazany Novy Zeland. Priroda. Moja odpoved je podobna. Ak chce niekto vidiet film o NZ prirode, nech si pozrie/kupi film, ktory bol na tuto temu natoceny BBC alebo inou spolocnostou. Ja sa vzdy snazim kopat tu ligu, ktoru mozem realne vyhrat. Projekt Kiwaka som vedeniu RTVS prezentoval ako sondu do zivota Slovakov na Zelande. Taky film neurobi TVNZ, BBC, Nikto. Len ja J. Tomu bola prisposobena realizacia. Film o tom, co spomina Andrei by mala nakrutit NZ televizia… Viem, ze sa tak ale nestane…

Apropos, bude este jeden film.

Ilja R

Petr Sudoma

to cscluba...@googlegroups.com
Hezky Ilja 👍 moc dobre a racionalne vysvetlene… muzes mi prosim Te poslat link na ten tvuj film? Diky

Ilja Ruppeldt

to cscluba...@googlegroups.com

Luba Kecer

to cscluba...@googlegroups.com
Dakujeme za skvelu pracu, cas a napad to natocit.
Aspon touto cestou niktory nahliadli na Zealand :-)

Luba

Ilja Ruppeldt

to cscluba...@googlegroups.com
Zistujem, ze je tu viacej Slovakov, nez som si myslel. Skoda, niektori by sa mi hodili do toho filmu. A ten druhy je tiez uz dotoceny.
IR

Andre Ducai

to cscluba...@googlegroups.com
Vyborne Ilja . To si si riadne svihol s tym druhym filmom . Posli nam link akonahle bude zverejneny .  Nechavas ten originalny nazov "Lepsi komunizmus v hrsti ako zdravy rozum na streche " ?  My ti vsetci vdacne prispejeme , ak by ti skonfiskovali honorare .  :))
Andrej

Ilja Ruppeldt

to cscluba...@googlegroups.com
A/ Luba: Ja som taky "low profile" clovek. Viem, ze je to v mojom businesse chyba, ale stareho psa novym trikom nenaucis. Inak o tejto skupine som nevedel.
B/ Andrej: Nie, ten nazov bol len for. To by nepreslo. Aj s Kiwakom tatranskym som mal problemy. V podstate je to filmovane rovnako ako Kiwak, takze ano, mal by to byt 2 diel. Tazko sa vysvetluju motivy RTVS, ale im nevadi, ze to bude v podobnom style, len chcu iny nazov. Ja sa snazim to urobit aspon trochu inak. Ci to bude mat zmysel, neviem. Rozmyslam na rieseni. Momentalne ale nic nerobim, lebo ma postihol chronicky zachvat KOPu. Ale myslim, ze na Zelande je to vcelku bezna choroba...
C/ Peniaze samozrejme poslat mozes. Ale mozno by si mohol...ako sa tu vravi "give back" :-)...a poslat penezi nasej premierke, lebo surne potrebuje dostavat tych 98 000 domov, aby to stihla do volieb...:-)
D/ KOP = kurevsky odpor k praci.

IR

Benkovic family NZ

to cscluba...@googlegroups.com
Ilja PROSIM TA rychlo sa vyliec z KOPu 😂😂a pridaj sa do politickych skupin, ktore teraz vznikaju. Mozem Ti par poslat......nech to tu nejako zachranime!!

A ked mas cas - alebo hocikto z tejto skupiny, pridite v sobotu o 10am do Auckland Domain. Bude sa vam to pacit!!!!!!

Ja zas nie som 'low profile' skoro ma uz aj dali do basy........

Drzte sa,

Monika

to cscluba...@googlegroups.com
Ahoj Monika
Bude tam dalsi protest , alebo tam ides na piknik? Ked protest tak tam jasne budem , jak furt . Len som o nicom nevedel , asi som si  zabudol  zapnut spravy v telke  😂😂😂 .
Andrej

Benkovic family NZ

to cscluba...@googlegroups.com
Ahoj,
Protest, dúfame, že najväčší doteraz! Ja budem s mojou kamarátkou čo je na vozíčku, možno nás zbadas. Ja mám vždy NZ vlajku a plagát: THEY TRIED TO BURY US, THEY FORGOT WE ARE SEEDS

Bolo by fantastické stretnúť aj ďalších Čechov a Slovákov.

Túto sobotu Auckland Domain, 10am.

Da sa parkovať aj na tráve.....

Tak dúfam, že sa uvidíme
Sent: Wednesday, July 20, 2022 6:12:46 PM
To: cscluba...@googlegroups.com <cscluba...@googlegroups.com>

Ilja Ruppeldt

to cscluba...@googlegroups.com
Priznavam, ze okrem KOPu mam aj nejaky bug, ktory chcem doliecit do pondelka. Ale tiez priznava, ze ja na take akcie nechodim. "Demokrati" prinajmensom od cias popravy Marie Antoinety vedia, ze ludu je dobre dat moznost niekde "bez krvi" vyhnat svoju nasratost a adrenalim... A lud si mysli, ze nieco tym zmeni. Samozrejme, ze nie. Problem v "demokratickych" statoch zacina byt to, ze ani volby toho velmi nezmenia. Je jasne, ze Ja-kunda uz asi nevyhra, ale ti druhi nestihnu dat do poriadku vsetko, co by bolo potrebne. Naviac netreba zabudat, ze v "demokraciach" si vybudovali volicsku zakladnu z uplnych blbcov, ktori im maju byt za co vdacni.
Je to cele na dlhu...a nikam neveducu diskusiu: Politici nemusia ist na psycho testy... Ked skrachuju, dostavaju trafiky. Nechapem ako mozu skoro 70 rocneho skrachovanca Goffa poslat na velvyslanecke miesto. Nehovoriac o Mallardovi, ktory mal by vo vazeni.
Dnes mam pocit, ze najlepsie zriadenie pre nasu civilizaciu je monarchia. Trafiky su rozdane. Monarcha nema co kradnut, lebo by okradal seba. + - vyznava tie hodnoty, ktore jeho obcania... Nehovorim, ze by to bol ideal, ale "demokracia" ma sklamala. Naviac sa vzdy vymedzovala, ze nie je skorumpovana. Tak ja si myslim, ze "nasa" korupcia, ked som da lekarovi 100 korun je malina orpoti tej tu.

Hana Hnidkova

to CS Club Auckland
6-9aug jsme v Aucklandu kdyby chtel nekdo na pivko nebo kdyby byla naka cs akce dejte vedet
diky Hanka

to cscluba...@googlegroups.com
Ilja, som prave na Slovensku, tieto dni na malom weekend getaway v Banskej Stiavnici a len vcera som nahodne stretla 3 ludi, co videli Tvoj dokument, mam preposlat srdecne dakovania.