RE: Speciálka Korean Air

Mirek Pistora

Jun 4, 2024, 11:41:16 PMJun 4
to cscluba...@googlegroups.com

Korejci prodloužili tuto speciálku do 15.7., kdybyste měl někdo zájem.

Pište mi na email dole.

Mirek

Jun 16, 2024, 9:53:45 PMJun 16
to cscluba...@googlegroups.com
Dobry den,
Potrebuji urgentne a oficialne prelozit muj Citizenship certificate.

Muze mi někdo poradit na koho se obrátit?

Dekuji
Michaela Maskova
021-520-894

Blanka Mladek

Jun 16, 2024, 11:31:08 PMJun 16
to cscluba...@googlegroups.com
V Chch máme skvělou překladatelku 😊
Blanka

Ahojte

Keby ste potrebovali preklad zo slovenčiny alebo češtiny, mám oficiálnu pečiatku.
Dajte vedieť, ak môžem pomôcť.

S pozdravom, Marika

--
Dr. Maria Choukri
Language & Culture Adventurer

--
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny CS Club Auckland ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny, zašlete e-mail na adresu csclubaucklan...@googlegroups.com.

Leon Nowy

Jun 16, 2024, 11:31:20 PMJun 16
to 'Ludmila Tvrdonova' via CS Club Auckland

Alena Voglová

Jun 16, 2024, 11:31:30 PMJun 16
to cscluba...@googlegroups.com
Ahoj,

jestli je to pri NZ imigrační, tak rychle a za dobrou cenu tady.
Monca je moc fajn a preklady posila velmi rychle.
Al

Leo Ivanov

Jun 16, 2024, 11:32:14 PMJun 16
to cscluba...@googlegroups.com, Mirek Pistora
Mirek Pistora v kopii emailu.

Ondrej Kotab

Jun 17, 2024, 6:11:38 PMJun 17
to cscluba...@googlegroups.com
Ahoj,

na překlady a letenky doporučuji Mirka Pištoru:

0211120438

Ondra