Organicke ovocne sirupy

Leon Nowy

to 'Ludmila Tvrdonova' via CS Club Auckland
Dobry den vsem,

Prosim Vas pekne objevil jsem na nedelnim trhu damu puvodem ze Slovenska
ktera vyrabi absolutne spickove PLNE ORGANICKE ovocne sirupy - sam
jsem na sirupech vyrostl a vyrobky Katky jsou v porovnani s temi co
jsou tady na prodej v obchode absolutne bezkonkurencni!!!
Vrele doporucuji, Katka muze i zaslat postou 🙂🙂🙂

Podivejte se prosim na stranky Small Orchard a
preji Vam co nejvice objednavek!!!🙂🙂🙂

Preji krasny den
Leon

Ondrej Kotab

to cscluba...@googlegroups.com
Super Leone, díky za zpravu.

--
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny „CS Club Auckland“ ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny, zašlete e-mail na adresu csclubaucklan...@googlegroups.com.