Dotaz

Leon Nowy

to 'Ludmila Tvrdonova' via CS Club Auckland
Dobre rano vsem,

Prosim Vas pekne mam takovy dotaz, prisel jsem na to ze pred par dny
nekdo nechal na zaznamniku v Bohemian muzeu v Puhoi vzkaz v
cestine, bohuzel omylem doslo k jeho vymazani pouze anglicky
mluvici dobrovolnici ktera neovlada kancelarskou techniku a
proto se chci zeptat jestli ten vzkaz bud primo nechal
nekdo z Vas anebo nevite kdo?

Dalsi zahada je ze minuly patek v muzeu byla skupinka asi deviti Cechu,
pouze jeden umnel anglicky a rozhodli se muzeum nenavstivit -
Prosim Vas pokud dojde k situaci ze byste se do muzea
chteli podivat a netroufate si na prohlidku v anglictine
neostychejte se a dejte mi vedet na muj mobil
022 166 2887 a ja Vas rad provedu,
mam i klice od kostela...

Je to vsechno dobrovolnicka cinnost, nic navic kromne bezneho vstupneho
Vas to nebude stat a je skoda nevidet historii Ceskych starousedliku...
Pokud muzete svou navstevu vice dopredu naplanovat provadim
v muzeu kazdou sobotu kromne posledni soboty v mesici.

Preji krasny den
Leon